SOLGT: Panerai 111

Medlem
9. aug. 2010
Innlegg
147
Sted
Vinderen, Oslo
Hjelper min kamerat å finne kjøpere til hans Panerai 111 (PAM 111), da han brukte alle sparepengene på Sjuli_123 sin AP Safari. :) og ikke er medlem på tidssonen.

Klokken er en 2008 modell (Sjekket opp og bekreftet av selger), som har vært mest brukt på gummirem. Den er komplett med alt av original remmer, verktøy, boks og papirer. Den har sandwich dial og Urverket er synlig fra baksiden.

Klokken var inne hos Bjerke for 2 måneder siden, der de blant annet byttet det fjærbelastede hjulet som brukes til opptrekk av klokken. Kvittering på dette medfølger.

Beskjed fra selger: Klokken blir solgt til høyeste bud over 25.000 kroner. Ønsker du å se klokken kan man få til et møte i Oslo nærmere helgen eller i helgen.

Selger ønsker ikke å dele sin e-post, da han kun har jobbmail og sekretæren (finnes de fortsatt?) skal få slippe å sile en haug med spørsmål fra ivrige klokkefans. Seriøs interesse vil selvfølgelig få telefonnummeret til selger for å avtale besiktigelse og evt. handel. I mellomtiden kan bud og spørsmål sendes meg, som jeg deler samlet til selger.

Skambud er ikke ønsket.

Her er bilder av klokken (støvet i boksen følger med på kjøpet :)):
image-2.jpg

image-4.jpg

image-1.jpg

image.jpg
 
Redigert: