Solgt SOLGT Nye reimer laget av meg. 24mm og 22mm/ Straps By Ruus

Medlem
20. nov. 2011
Innlegg
915
Sted
#strapsbyruus
Beste dagen i året, Frigjøringsdagen! Feirer med å legge ut noen nye reimer jeg har laget. Prisene er inkludert frakt i Norge. Hvis det ikke er spenne på reima følger det ikke med.

1: ///SOLGT////24mm Sort Ninjareim med trykk/mønster i Læret. 1 limt keeper. 145/80mm og ca 3,5mm tykk
Innside kledd i lyst og mykt saueskinn





300,-


2:///SOLGT/// 24mm brunt lær med rød kontrastråd. 2 limte keepere 145/80mm og 4,5mm tykk. Innside kledd i lyst semsked skinn.





300,-

3: ///SOLGT///22mm lyst neste ubehandlet lær. 1 Limt keeper. 135/75mm og 3,5mm tykk Innside kledd i lyst semsked skinn





350,-

4:////SOLGT/// 24mm blått skinn med blå søm. 2 limte keepere. 140/80mm og litt over 3mm tykk. Innside kledd i lyst og mykt saueskinn.





350,-

5:/// Solgt//// 24mm rødt/camarifarget skinnet av en ekte strutsefot(!). Hvis du synes pamen får for lite oppmerksomhet er denne for deg:) 1 limt keeper. 145/80mm og 2,5-4,5mm tykk. Innside kledd i lyst saueskinn.





500,-


Send meg en PM hvis det er noe du har lyst på og jeg lager også på bestilling hvis det er noe annet du kunne tenke deg.

Ola:)
 
Redigert:
Bump med nye priser. Alle reimene satt ned til 350,- per stk. Reimene skal ut så ved kjøp av flere enn en så kan vi se på prisen:) fortsatt god dag!
 
Bump med ny pris! Kun de 2 øverste reimene igjen, 300,- per stykk eller 500,- for begge/// alle reimer solgt men jeg tar bestillinger. Er det noe du kunne tenkt deg så bare ta kontakt:)
 
Redigert: