SOLGT!! FS: MKII KINGSTON

Medlem
28. jan. 2009
Selger min MkII Kingston med C3 lume. Beklageligvis så har de 2 årene mellom at jeg la inn første del av depositumet og til jeg mottok klokken ført til ett skifte i smak for min del. Klokkens lenke har blitt justert , men alle ekstra ledd og skruer følger med. Denne klokken er i den såkalte "first plank" seksjonen, noe som betyr at den er blant de 100 første produserte det følger også med endel ekstra. Dette inkluderer ekstra kasse, ekstra bezel, ekstra skive og visere hvis man vil bytte i fremtida. Mitt ekstrasett består av en annen type bezel med minuttmarkeringer og matt skive uten "gilt" detaljer. Kingston er en Limited Edition som kun blir produsert i 300 eksemplarer. Klokka er fantastisk flott med kanskje den beste skiva jeg har sett på noen klokke og definitivt det beste produktet Bill Yao har produsert ( jeg har eid: Stingray,vantage, LRRP og Seafighter)

Det følger også med en "Bond" natorem med klokken. Klokken kommer i den flotte MKII boksen og inneholder også verktøy for bytting av remmer pluss ekstra baretter.

Forespørsler sendes på PM evm mail: bvegar2@yahoo.no evt sms på 98042477

Beklager bildekvaliteten da bildene ble tatt med mobiltelefon. Legger med en link med litt bedre bilder.

http://forums.watchuseek.com/f325/kingston-48-033-300-arrival-550604.html

771dbcd5.jpg

4727fae1.jpg

92f1a890.jpg

edc00445.jpg

d94c36ab.jpg

4cd2c018.jpg

f1c0f78c.jpg