Selges solgt - 2000kr pr dag . NÅ 40.000KR - Breitling Chronomat 18k

Medlem
6. mars 2014
Sted
Norge
NÅ 40.000KR, ETTER KL 00:00 KOSTER DEN 38.000KR - FØRSTEMANN TIL MØLLA. INNBYTTEFORSLAG TAS I MOT, BÅDE OPP OG NED.

**Hentet takstbrev/forsikringsbrev fra Askeland ur i dag på uret, som bekrefter nypris, serie nr og modell nr**

Dette er norges rimeligste gullklump. Du må over 60.0000kr for å finne en gullklump av respektabelt merke og av nyere dato.

ENDRING:

URET ER NÅ LAGT UT PÅ E-BAY.
VIL REDUSERE PRISEN PÅ TIDSSONEN MED 2000KR PR DAG INNTIL DET SELGES, EVT TIL DET SELGES PÅ EBAY.
STARTER NÅ MED 48K - 2K = 46.000KR-
I MORGEN VIL DET GÅ FOR 44.000KR - FØRSTEMANN TIL MØLLA!! :)

(forbehold: Dersom jeg får annet bud (lavere) som jeg godtar selges den. Dersom jeg får et interessant byttestilbud selges den. Dersom den selges på ebay, selges den. Dersom den selges på finn, selges den. Med andre ord - FØRSTEMANN TIL MØLLA)

Breitling Chonomat i 18k helgull - 2005 modell, selges:
Uret har den dyre foldespennen til Breitling, som også er i 18k helgull.

Har valgt å legge ut mange bilder som reflekterer tilstanden av uret (finnes støvkorn og fettmerker på noen av bildene som kan fremstå som "kosmetiske defekter").

Fakta om dette uret:

• Uret går utrolige + 1 sek pr døgn, sist jeg målte det over ca 1 ukes tid.
  • Ettersett av urmaker - lenge til det trenger service - oljer OK.
  • Skiven er nydelig med flott fargespill. Ser i utgangspunktet tobakkbrun ut, men reflekterer blått i sollys. Veldig flott sammen med gull!
  • Hatt service i 2012 (i følge forrige eier) (følger med service brosjyre fra Breitling).
  • Breitling croco rem (den begynner å bli litt slitt, se bilder av den brune remmen).
  • Ekstra rem lagd for denne klokken på bestilling (den blå remmen som matcher blåskjæret i dialen) (denne er 9,5/10, kun 1 mnd gammel).
  • Trykktestet - OK

MEGET pent ur, som er godt tatt vare på. Du må lete for å finne hairlines!!

Kommer med ytterboks, innerboks, trykktest og div Breitling papirer. Desverre u/ sertifikat.

Ønsker å selge uret, evt bytte mot Rolex, Panerai, Tudor BB, eller annet ur - kom med forslag!

Har tenkt meg rundt 48.000kr, men bud vurderes.
Send PM ved interesse. Jeg har mange goodguy ref, og kan sende uret pr post dersom du bor langt fra Kr.sand.

-
BILDER: (bildene yter IKKE rettferdighet, ser enda flottere og mer strøken ut i virkeligheten!)

Først kommer bilder på blå "karbon" rem (ikke org Breitling):

Her på orginal Breitling Croco rem:

Klokken har fremdeles utrolig god lume!

Takk for titten! :)

Endret annonsen til at den synker med 2 k pr dag til den selges, evt til den selges på ebay (husk forbehold om at den kan selges der også).

UPDATE: NÅ KOSTER DEN 42.000KR

UPDATE 09.03: I dag er den justert til 40.000kr, i morgen 38.000kr - slå til før noen andre gjør det.
Eneste gullklumpen av respektabelt merke, og nyere alder i Norge til under 60.000kr.

Redigert: