Har kjempelyst å reise på cruise.
Helst uten barn, kun meg og ernæringsministeren (kona)
Men det er dyrt og vet at jeg sikkert blir skuffa.
Jo lengre jo bedre. Tenker en transatlantisk reise.
Vurderer fram og tilbake så type 1 mnd.
Legger merke til at RCL og NCL har shareholders benefit.
Holder du 100 aksjer får du perks ombord.
Ikke mye men sånn slags er viktig.
Kjenner det bruser i påfugl-fjæra med en gang.
I tillegg har NCL en avtale med bank of America om å tilby kredittkort der en tjener poeng ved bruk av kortet.
Sikkert herk men det hadde vært morsomt å bare bruke cruise-kortet til absolutt alt og tjene mange poeng.
Er ikke all verden en får på COOP kortet, Rema-appen eller Trumf så går ikke glipp av så mye.
Noen som har erfaring med tips og triks for å få billig cruise eller vært borte i samme problemstilling?
Evt andre kredittkort som har cashback eller poengopptjening som faktisk gir litt effekt. De som gir cashback i kroner gir type 0,4% så må omsette for 12 mill for å gå ned den stien.
Dørgende kjedelig å bruke COOP kredittkort, men de gir hvertfall mer verdi.
Helst uten barn, kun meg og ernæringsministeren (kona)
Men det er dyrt og vet at jeg sikkert blir skuffa.
Jo lengre jo bedre. Tenker en transatlantisk reise.
Vurderer fram og tilbake så type 1 mnd.
Legger merke til at RCL og NCL har shareholders benefit.
Holder du 100 aksjer får du perks ombord.
Ikke mye men sånn slags er viktig.
Kjenner det bruser i påfugl-fjæra med en gang.
I tillegg har NCL en avtale med bank of America om å tilby kredittkort der en tjener poeng ved bruk av kortet.
Sikkert herk men det hadde vært morsomt å bare bruke cruise-kortet til absolutt alt og tjene mange poeng.
Er ikke all verden en får på COOP kortet, Rema-appen eller Trumf så går ikke glipp av så mye.
Noen som har erfaring med tips og triks for å få billig cruise eller vært borte i samme problemstilling?
Evt andre kredittkort som har cashback eller poengopptjening som faktisk gir litt effekt. De som gir cashback i kroner gir type 0,4% så må omsette for 12 mill for å gå ned den stien.
Dørgende kjedelig å bruke COOP kredittkort, men de gir hvertfall mer verdi.