Sneakers?

Oi. 4000 spenn? Det er 3-4 par sko, det! ;)
ja, eller 20 par sko. spørs hva du sammenligner med; bra skinn, bra såler, bra snøring, god på foten, ser bra ut, varer lenge.

jeg har brukt mine i skogen, i byen, på trening. i 8 år. og de holder nok 1 sesong til. mine marostica kostet ca 2500,- satans god deal spør du meg, 300 kroner året for ekstremt gode sko💡

ps: hvis man vil ha kule sko for lav pris så handler man på salg på lillevinkel - kan gjerne bli 80% avslag.

hele min familie er - og var - skofetisjister. mitt absolutte favorittmerke av ferdigsko er marsell; engelske ferdiglagde sko er generelt dørgende kjedelige og vonde i sammenligning 🥾👟👞

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Dazed
Jeg bruker sjeldent sneakers men jeg har et par Veja i canvas, og når det gjelder skinn har jeg et par Adidas Forum 1984.
Først og fremst fordi jeg fikk et par i 84 og hadde lyst å prøve igjen.
Forum (originalen er høy) holder veldig bra foten/ankelen og er opprinnelig skapt for basketball profer.
1000002014.jpg

Redigert:
German Army Trainer, eller GATs for noen hundrelapper i din lokal bruktbutikk. Så å si en Adidas Samba uten branding, da Adidas hadde kontrakt med det vesttyske forsvaret på 80-tallet for å lage disse.
IMG_3164.jpeg

German Army Trainer, eller GATs for noen hundrelapper i din lokal bruktbutikk. Så å si en Adidas Samba uten branding, da Adidas hadde kontrakt med det vesttyske forsvaret på 80-tallet for å lage disse.
Vis vedlegg 406639
Disse likte jeg😊
Generelt fan av militært overskuddsmateriell
Har lagt inn bestilling på et par nå

• Liker
Reaksjoner: kire