Skulderveske dame tips

Tar opp denne tråden. Har fått med meg at dama ønsker seg en marc jacobs classic q hobo bag. Noen som har tips om hvor jeg kommer meg unna billigst?

Shopbop.com er et greit sted å shoppe Marc Jacobs ;) når du 'går til kassen for betaling' vil total pris komme opp for mva og slikt.

• Liker
Reaksjoner: Olando
Trenger tråden her litt. Skal kjøpe gave til fruen og tenker på en fin veske. Har sett litt på mulberry, lv og gucci, men synes det er så vanskelig å velge.

Er det noen som kan hjelpe meg med veskeverdenens "sub"? Budsjett er ca 10k, men i ekte TS-ånd kan denne sprenges.

Trenger tråden her litt. Skal kjøpe gave til fruen og tenker på en fin veske. Har sett litt på mulberry, lv og gucci, men synes det er så vanskelig å velge.

Er det noen som kan hjelpe meg med veskeverdenens "sub"? Budsjett er ca 10k, men i ekte TS-ånd kan denne sprenges.

Skal du handle noe som aldri går ut av moten. Slik som Submarineren. Da er det Bayswater fra Mulberry du skal kjøpe. Å det gjorde jeg sist gang fruen ønsket seg en ny veske.
http://www.mulberry.com/shop/womens-bags/shoulder-bags/bayswater-oak-natural-leather-with-brass

• Liker
Reaksjoner: Preacher