Sinn eller Omega?

Av de to klokkene hadde jeg personlig gått for alt.1: Sinn U200 med sort bezel.

I mine øyne er Sinn utrolig tøff(ere), mens Omegaen er pen og sporty. Det kommer jo veldig ann på hva klokken skal brukes til. Sinn U200 med gummirem kan du jo ta med deg på absolutt alt, uten å i det hele tatt tenke på riper osv. Klokken står jo også i sterkere kontrast til Omega PO om det er ønskelig.

Begge klokkene er som sagt veldig fine, så du trår uansett ikke feil, men om du er ute etter en råtass, ville jeg gått for Sinn;)

Takk for fine innspill! :D

Tankene er at jeg sikkert kommer til å ende opp med begge to en gang. ;)
Sponon kom med glimrende forslag angående Sinn, man kan jo faktisk kjøpe den og ekstra bezel det er rett og slett som en kar i Simpsons ville sagt det.
That-Is-Excellent-MrBurns.jpg

Det jeg trenger er en klokke som kan være med på alt det som jeg ikke har lyst til å utsette mine andre vakre for. :rolleyes: Har jo en gjeng med fine seiko klokker, men etter å ha fått to Omega i litt mindre str. så ser jeg at det er mer praktisk med litt mindre på håndleddet, det måler faktisk knappe 15cm... så med en monster på armen når jeg står og spar i hagen, sykler i skogen, eller leker med nevøen min som er propell så føles armen litt som en slegge.:p (praktisk på byen)

Da er det bare å vente litt på kontoen og kanskje dere sper på med litt fristende ideer og bilder. Eller vent, da sprekker jo budsjetta mine helt! :p