Singapore (m/omegn?) i 10 dager-- what to do?

Var bare der en liten helg. Men foruten shopping har du f.ex

Marine Life Park (Verldens største akvarium, Svømme med delfiner osv. Ligger ved Universal Studios Parken): Theme Park | Marine Life Park | Resorts World Sentosa

Singapore Botanical Garden
Singapore Botanic Gardens - Wikipedia, the free encyclopedia

Dra på Truefitt & Hill for en hårklipp eller barbering (book time, var fullt når jag var innom):
Truefitt And Hill Singapore

Chinatown var en opplevelse hvis du liker mennesker, MANGE mennesker.

God tur :)

Tusen takk, @dst

Mange mennesker får jeg kanskje med meg i Japan snart ... Svømming med delfiner høres jo helt fabelaktig ut.
Liker sånne greier, selv om det høres litt Disneyland ut. Jeg pleier å bruke supercuts-lignende budget-hårklipp.
Hva gjør Truefitt & Hill spesielt? (Drar jo til andre steder nettopp for spesielle opplevelser ... så her ble jeg nysgjerrig.)

Redigert av en moderator:
+1 på barbering hos Truefit and Hill. Kjempedeilig! Ellers er iFly på Sentosa veldig morsomt hvis du ikke har hoppet i fallskjerm før. Night Safari er også ganske interessant hvis du har en kveld hvor du ikke har noe annet planlagt. Ta deg en tur på TreeTop walk ved MacRitchie. Bare husk å ta med nok å drikke! Singapore ble jo også rammet ganske hardt under krigen, og det er noen par museer som er verdt å besøke hvis det er av interesse. Battle Box ved Fort Canning er vel kanskje det mest interessante, og mener å huske det er ett opplegg ved Changi. Ville helt klart anbefalt å lese King Rat, hvis du ikke har gjort det enda. Her er det en fin oversikt over det Singapore har å by på når det kommer til museumer.

Tusen takk @Golfballen

Ønsket å prøve fallskjerm i NZL nylig men pinlig nok var vektgrensen 100kg, som jeg akkurat ikke klarte :(

Nå har jeg nok å gjøre i en uke (i tillegg til selve jobben) i Singapore, selv om jeg fremdeles lurer på 4 dager i Rangoon ...

Redigert av en moderator: