SIHH 2012

Nydelig, rett og slett:) Hva spekulerer vi på i pris her? Samme som 39mm eller slenger de på noen tusen for størrelse og ny skive?

De passer vel på å slenge på et par tusen sveitserfranc skal du se.

Gleder meg til de gamle 39 mm RO synker i pris :D (optimismen lenge leve)

Gleder meg til de gamle 39 mm RO synker i pris :D (optimismen lenge leve)

Det hadde jeg ikke satt penger på:) Brukte ROO har jo stort sett steget i pris det siste året etter at den ble oppgradert, har jeg inntrykk av (selv om det har gått noen billige, slitne på Finn...)

Den nye 15202 har (heldigvis) samme størrelse som den gamle på 39mm, i alle fall ifølge Hodinkee.com.

Denne var jo griselekker! Kommer den i stål også tro?
6719819349_93c0784d63_b.jpg

Jeg må si at IWC virkelig trår ganske hardt til her - på en frekk måte:p

IWC Big Pilot Top Gun Perpetual:eek::eek::eek::eek:
6719823813_840dfd95af_b.jpg

Forøvrig må vel alle som mener å ha "følt" at klokketrendene pekte mot mindre klokker snart tygge ordene i seg.

Bortsett fra noen ultratynne JLC synes jeg de blir større og større over hele spekteret..!

Sjekk rotoren, ooooooooo!:eek:
Med en Spitfirepilot under 2ww i familien er jeg vel nesten forpliktet til å handle denne - det kan i hvert fall funke som påskudd ;)

6719815151_81817a83ae_b.jpg

Jeg sendte mail til Alf Lie i går og spurte om pris på 377701 (nye 3717 43mm pilot chrono). Her er svaret:

Hei

Takker for henvendelsen.

Kom hjem fra messen i Sveits i går,utrolig fine modeller. De første klokkene vil være leveringsklare i juni. Antar at det vil være stor etterspørsel etter disse.

Prisen på modellen IW 377701 er 41.800.-

De nye pilot modellene vil bli vist hos oss i løpet av Mars/April. Kommer til å ha en stor visning for å presentere hele kolleksjonen.

Med hilsen
Espen Saastad

Alf Lie AS

Så altså en prisøkning fra 35.000,- for 3717 til 41.800,- for 3777.