Siden vi alle er så glad i ting..

Du har rett i begge deler.
Exit Through The Gift Shop er verdt å få med seg, uavhenging av hva man mener om gatekunst :)

Og ja, Art & Copy er jo mer reklamerettet - men personlig er jeg interessert i god reklame/markedsføring, og ikke bare design. Og ihvertfall hvordan disse to disiplinene samhandler for å oppnå et resultat :)

Men når vi er inne på dokumentarer om kunst og design, så skal vel Eames: The Architect and The Painter være ganske bra. Har ikke sett den selv enda.

Veldig kul poster ja, like at den mangler det meste av det nye milleniets duppeditter som vi vant oss sån til.
Bialetti >> Kaffetrakter, enig i den :)

... ser så signaturen din og tenkte meg inn der, oppsummerte det til: 50% innhold kommer, 25% mer innhold kommer og 25% flott arbeid :)

Synes det er litt mye gjentagende; to nesten like sakser, fire hatter, lave og høye og converse, Apple logo, og Apple mus-ikon.
Jeg ville heller kommet på flere kule ting;)
Har du; lommelerke, julegave, høvel, lupe, hasselblad, directors-eye (gammeldags) flybilletter, stetoskop, vinglass uten stett, vinyl, hagl-patron, biff, også synes jeg hjernen bør være med:) den har jo skapt alt dette