Shootout: Stål GMT-Master II mot Explorer II

Jeg er mest fan av Exp2 Polar! (selvom jeg nettopp solgte en) Jeg liker også GMT2 five-0, når sant skal sies.
Exp2 vinner i mine øyne pga den dristige oransje viseren om sine ekstra to millimeter:)

Jeg er mest fan av Exp2 Polar! (selvom jeg nettopp solgte en) Jeg liker også GMT2 five-0, når sant skal sies.
Exp2 vinner i mine øyne pga den dristige oransje viseren om sine ekstra to millimeter:)

For ikke å snakke om den elegante stål-bezelen som tåler alt, ift ceramic som kan knuse, alu som kan bulke, og bevegelige deler som kan gå i stykker.

Også bygger klokken lavere, men har allikevel mer tilstedeværelse pga sine 2 ekstra mm.

Lenka har heller ikke den upraktiske poleringa.

Steikje å fine 42mm Explorerne er!!! Både svart og hvit.

Jeg hadde nok kjøpt Exp II, av den enkle grunn at jeg ikke har hatt den ennå:p
Spøk til side, hadde valgt en Exp II fordi den komplementerer en Submariner bedre enn en GMT-Master etter min mening. Som eneste ur hadde jeg nok hatt en GMT-Master 116710.

Som eneste ur hadde jeg nok hatt en Smurf:)

Nisse:p
Som eneste ur nevnt hadde jeg valgt GMT-Master II.
Den smurfen din må jeg snart få sett, har hørt mye godt om den. Kanskje lettest å avtale ett møte med kona di?:rolleyes: @gmortens

Redigert av en moderator:
Det å velge blant sportsrolex er som å være Leonardo Dicaprio på fest hos Victoria's Secret. Bortimot umulig å drite på draget. Såfremt du ikke blir for full og velger YMII. (den ene mannlige sminkøren på bakrommet)

Gisele (Explorer II) eller Miranda (GMT-Master) ?

Holder en liten knapp på Gisele, men aller helst skulle jeg hatt begge. :cool:

Nisse:p
Som eneste ur nevnt hadde jeg valgt GMT-Master II.
Den smurfen din må jeg snart få sett, har hørt mye godt om den. Kanskje lettest å avtale ett møte med kona di?:rolleyes: @gmortens

Ja, noen må snart arrangere en GTG:) Og enn så lenge er det kona som må stille der for at Smurfen skal få skinne. Var en mm fra å kjøpe ny klokke til henne i går, det er plagsomt å ikke kunne bruke den...

Redigert av en moderator:
Ja, noen må snart arrangere en GTG:) Og enn så lenge er det kona som må stille der for at Smurfen skal få skinne. Var en mm fra å kjøpe ny klokke til henne i går, det er plagsomt å ikke kunne bruke den...

Og hun sier hun trenger gull pga nikkelallergi? Dette blir ikke billig;) Jeg er helt klart med på en GTG igjen jeg!