Servicepriser Rolex

Jeg har ikke underskrevet noen, eller sett noen regler for hvordan jeg skal behandle min Rolex.
Du kan selvsagt gjøre hva du vil med din Rolex, men AD kan ikke, fordi det ligger en gjeng med forpliktelser fra Rolex for å få lov til å være deres AD.

Selv satt jeg sjokotona-skive i 116509, men ikke hos AD og kjøpte skiva på bruktmarkedet. Forventet ikke at Bjerke ville gjøre denne jobben.

Men tilbake til service: velg AD;) Og betal det det koster. Som sagt tidligere, tid for service er for meg viktigere enn noen hundrelapper prisen varierer.

• Liker
Reaksjoner: Risti4life
Å endre noe som ikke stemmer med ref.nr kan AD nekte, heldigvis.
I ditt tilfelle er det bare bokstavene fra LN til BLNR som er forskjell, men skjønner at AD nekter.
Jeg byttet skive hos AD for ca. ett år siden, men til en skive som tilhører samme ref.nr på Rolex.com. Ok, ser de refereres som -001 og -002 i til tider, men ikke som vanlig betegnelse.
I litt tilfelle måtte jeg sende bilde av sertifikat og nummer i rehaut for å få det godkjent og fikk beholde den gamle skiven og visere. Om AD kunne nektet, vet jeg ikke.

Vedr. service, så høres 6-7K «riktig» ut - selv hadde jeg valgt den AD med fast pris og kortest lev.tid.

• Liker
Reaksjoner: Risti4life
Jeg valgte å ikke gå til AD med min 16613 siden det har vær en del tilfeller av ufrivillig polering og delebytter. Derimot så var jeg ytterst forsiktig og nøye med hvem jeg overlot jobben til. Valget ble Greg, og jeg fikk ønsket resultat til avtalt pris.

Katastrofen ville vært fullkommen om klokken hadde fått en skjev polering...

8

• Liker
Reaksjoner: Rød og Mr Davis