Service Rolex Submariner (Urmaker Bjerke), Polert med en feiltagelse mot mitt ønske

@Eternamaniac Stemmer det. Hender jo at disse "uavhengige" urmakerne har oppdrag for AD'er også ;)
:oops::oops: men da gjelder vel ikke garantien hvis noe skulle skje, eller? Hvis du går til en uavhengig urmaker selv, så vil den ikke det. Men så sender de klokker selv til uavhengige urmakere når Rolex sier det er kun ADer som kan utføre service på klokkene deres?

Tviler er de husker googwill med mindre du minner de på casen senere. (Og det kan jo slå begge veier) Jeg ville vurdert å spørre nå, om å bli satt på venteliste for en klokke du kunne tenke deg å kjøpe i fremtiden. ;)
Har erfaring med at det fungerer :)

:oops::oops: men da gjelder vel ikke garantien hvis noe skulle skje, eller? Hvis du går til en uavhengig urmaker selv, så vil den ikke det. Men så sender de klokker selv til uavhengige urmakere når Rolex sier det er kun ADer som kan utføre service på klokkene deres?

Vel garanti gjelder jo kun på nyere klokker så det er ikke noe problem, og service innenfor garantitiden er det vel de færreste klokker som trenger. Urmakeren jeg bruker i UK gir 1 års garanti på det han gjør. Sist jeg var der bl.a med en Speedmaster fra 1966 med 321 verk hadde han problemer med å få tak i et tannhjul som måtte skiftes, han holdt på å gi opp men fikk til slutt tak i delen fra Nord Irland av alle steder, original Omega del selvsagt. Service på denne 321 Speedmasteren betalte jeg kun NOK 3800 kroner for, dette var inkludert delen som ble skiftet, tørr ikke tenke på hva Omega AD hadde tatt for en tilsvarende service/reparasjon…

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mauno og netrom71