Service og reparasjon av Hamilton i Norge

Medlem
8. juli 2019
Innlegg
89
Sted
Oslo
Jeg har en Hamilton som jeg kjøpte ny gjennom Chrono24. Etterhvert vil det bli behov for service, og eventuelt reparasjon av klokka.

Såvidt jeg vet er det ingen AD for Hamilton i Oslo, hvor jeg bor, eller ellers i Norge. Hvilke urmakere anbefales for Hamilton, og er det mulig å skaffe reservedeler fra produsent, f.eks ved riper eller skader på glass o.l?
 
Jeg har en Hamilton som jeg kjøpte ny gjennom Chrono24. Etterhvert vil det bli behov for service, og eventuelt reparasjon av klokka.

Såvidt jeg vet er det ingen AD for Hamilton i Oslo, hvor jeg bor, eller ellers i Norge. Hvilke urmakere anbefales for Hamilton, og er det mulig å skaffe reservedeler fra produsent, f.eks ved riper eller skader på glass o.l?

Siden Hamilton er en del av Swatch Group så skal det ikke være noe problem å fremskaffe deler til den.
Jeg hadde hørt med min lokale urmaker som også selger Omega. Alternativt så hør med Urmaker Gulbrandsen: https://www.urmakergulbrandsen.com
 
  • Liker
Reaksjoner: Kyllingvingen
Alle urmakere som er verdt tittelen sin bør kunne hjelpe deg med et ETA verk. Usikker på om alle gjør det like bra/dyrt, men her er det som alt annet - du får det du betaler for. Selv ville jeg skygget unna de billigste.
 
Jeg har levert direkte til Swatch Group på Kaldbakken tidligere. Vil tro enhver Protid etc kan ta den i mot og sende den videre også. Uansett er det ETA verk i den. Enhver urmaker kan skru på de.