Selger under to forskjellige nicks, reg. april 2015?

@akr du fikk svare ditt??? har gode tilbake medlinger her på TS så bare slutt å skriv mer er du snill, folk vet hvem jeg er her inne og om du lurer på noe send meg mail! takk for meg.
 
@akr sånn da har jeg snakket med TS og dem skal slette Bimi profilen! så slipper du å være forvirret! lol.
 
Tror du også skal slutte å skrive @hulken, du fremstår som ganske irritabel. Du ber @akr sende deg epost om det er noe mer, så kanskje du skal gjøre det samme? Fint at du har ordnet opp med TS, slik at man unngår unødvendige misforståelser.
 
@MrMstone om du leser tråden før du skrev, så ser du at jeg har snakket med TS !



Tror du også skal slutte å skrive @hulken, du fremstår som ganske irritabel. Du ber @akr sende deg epost om det er noe mer, så kanskje du skal gjøre det samme? Fint at du har ordnet opp med TS, slik at man unngår unødvendige misforståelser.
 
Tror du selv må lese - siden jeg i mitt innlegg skrev at det er bra du har ordnet opp med TS. Men stopp denne diskusjonen her nå. Poenget er at slikt hører hjemme på PM.
 
  • Liker
Reaksjoner: hulken