Jeg mottok nettopp denne flotte Turtle modellen i går, men føler det blir litt overkill for jeg har en SRPD051 limited edition på vei inn også.
Uret er bestilt direkte fra Sakurawatches Japan og er en Japan only modell. Å ja, MVA er betalt så du kan sove trygt om natten. Sakurawatches hevder at dette er en Limited edition, men det er jeg litt usikker på.
Turtle’n fremstår som ny, den er kun prøvd på armen.
Vet ikke om det er den sorte fargen som lurer meg, men det virker som kassen bygger lavere enn standard Turtle modeller. Den virker nettere på en måte. Jeg reagerte også på hvor smooth det var å trekke opp urverket. Kronen er en drøm å operere.
Nydelig mørkeblå sunburstskive med matchende sort og blå bezelinsert.
Modellen kan minne om Okinawa Sea Grape utgaven.
Litt fakta:
Prisantydning: 5 000,-
Kjøper dekker eventuell frakt.
Noen bilder:
Uret er bestilt direkte fra Sakurawatches Japan og er en Japan only modell. Å ja, MVA er betalt så du kan sove trygt om natten. Sakurawatches hevder at dette er en Limited edition, men det er jeg litt usikker på.
Turtle’n fremstår som ny, den er kun prøvd på armen.
Vet ikke om det er den sorte fargen som lurer meg, men det virker som kassen bygger lavere enn standard Turtle modeller. Den virker nettere på en måte. Jeg reagerte også på hvor smooth det var å trekke opp urverket. Kronen er en drøm å operere.
Nydelig mørkeblå sunburstskive med matchende sort og blå bezelinsert.
Modellen kan minne om Okinawa Sea Grape utgaven.
Litt fakta:
- Brand : Seiko
- Series : Prospex
- Model number : SBDY041
- Release Date : 19 July 2019
- Driving system : Mechanically Automatic
- Caliber Number : 4R36
- Glass : Hardlex crystal
- Water resistance : 200m diver's
- Size : H47mm x W45mm x D13mm
- Weight : 109g
Prisantydning: 5 000,-