Seiko Tuna Platinium Ocean og Gold Ocean

Medlem
4. aug. 2011
Sted
Kristiansand
To nye jdm limited edition på 700 eks av hver.
fifty_platinum_img01.png

fifty_platinum_img06.png

fifty_platinum_img02.jpg

Marine Master Professional
innenlandske Divers 50th Anniversary Limited modell
Platinum Ocean

SBBN029 ¥ 270 000 + mva
Quartz Caliber 7C46

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fifty_gold_img01.png

fifty_gold_img02.jpg

fifty_gold_img06.png

Marine Master Professional
innenlandske Divers 50th Anniversary Limited modell
Gold Ocean

SBDX016 ¥ 400 000 + mv
Automatic 8L35

• Liker
Reaksjoner: Kohe321 og Todda
Disse var veldig flotte!

Her er enda en ny Tuna, og en kandidat for "den perfekte sommerklokke" i mine øyne. Denne har referanse SBBN037 og er visstnok også en limitert utgave, og skal allerede være i salg fra Amazon Japan og Rakuten.

FbYjkRG.jpg

sZgz0qC.jpg

Blå er favorittfargen min, og kan være noe av det lekreste på klokker om produsentene treffer med fargetonen. Og det synes jeg Seiko har klart her. :)

Disse var veldig flotte!

Her er enda en ny Tuna, og en kandidat for "den perfekte sommerklokke" i mine øyne. Denne har referanse SBBN037 og er visstnok også en limitert utgave, og skal allerede være i salg fra Amazon Japan og Rakuten.

FbYjkRG.jpg

sZgz0qC.jpg

Blå er favorittfargen min, og kan være noe av det lekreste på klokker om produsentene treffer med fargetonen. Og det synes jeg Seiko har klart her. :)

Flott klokke, men jeg tror denne modellen har et quartzverk.

Todda

... joda, men for noen av oss er Seikos 7C46-kvartsurverk, spesialdesignet for denne serien med dykkerur, godt innafor. Det er riktignok ikke termokompensert, men designet for å tåle støt, trykk og temperaturforandringer som kommer med dykking.

Selv om det er batteridrevet, vil jeg heller ha dette urverket enn f.eks. de enkleste automatiske fra Seiko eller Miyota.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann og Jon Ali