Merke, modell og år:
Seiko, prospex srpb55 samurai, 2018
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Diameter 43.8mm
Tykkelse 13.4 mm
Står på orginal seiko gummi reim, denne er myk og veldig behagelig. (passer til håndledd på ca 14-22cm i omkrets).
Lugg 22mm.
Urverket som sitter i denne er det automatiske calibre 4R35, kan også trekkes opp manuelt.
Vannbestandighet på 20 atm eller 200m.
Datovisning.
Kassen er i Stainless steel farget svart.
Glasset er vanlig glass, IKKE ripebeskyttet safir.
Gangreserven er ca 41 t.
Plasten på baklokket er fortsatt på.
Dette er en kjempe tøff diver fra seiko, klokken er svart med gullfarge detaljer på bezel. Klokken blir ikke mye brukt, derfor den selges. Brukt den i rotasjon med andre klokker, ingen merker eller hakk, hvis du leter finner du kanskje noen obligatoriske hairlines. I meget pen stand, holder tiden godt.
Dokumentasjon og historikk:
Jeg er eneste eier av denne klokken, jeg kjøpte den ny i mars 2018. Det følger med en liten seiko boks, usignert kort og booklet. Ingen mva.
Øvrig informasjon:
Klokken kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Sted: Åsgårdstrand /Skien
Pris eller bytteverdi:3800
Seiko, prospex srpb55 samurai, 2018
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Diameter 43.8mm
Tykkelse 13.4 mm
Står på orginal seiko gummi reim, denne er myk og veldig behagelig. (passer til håndledd på ca 14-22cm i omkrets).
Lugg 22mm.
Urverket som sitter i denne er det automatiske calibre 4R35, kan også trekkes opp manuelt.
Vannbestandighet på 20 atm eller 200m.
Datovisning.
Kassen er i Stainless steel farget svart.
Glasset er vanlig glass, IKKE ripebeskyttet safir.
Gangreserven er ca 41 t.
Plasten på baklokket er fortsatt på.
Dette er en kjempe tøff diver fra seiko, klokken er svart med gullfarge detaljer på bezel. Klokken blir ikke mye brukt, derfor den selges. Brukt den i rotasjon med andre klokker, ingen merker eller hakk, hvis du leter finner du kanskje noen obligatoriske hairlines. I meget pen stand, holder tiden godt.
Dokumentasjon og historikk:
Jeg er eneste eier av denne klokken, jeg kjøpte den ny i mars 2018. Det følger med en liten seiko boks, usignert kort og booklet. Ingen mva.
Øvrig informasjon:
Klokken kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Sted: Åsgårdstrand /Skien
Pris eller bytteverdi:3800
Vedlegg
Redigert: