Svært pen Seiko "Orange Monster" selges. Dette er en skikkelig sommerklokke, med knall oransje skive! Lumen er svært kraftig og typisk Seiko diver. Indeksene og viserne har svart "innramming", noe som gjør klokken ekstremt lettlest. Kassen ligger usedvanlig godt på håndleddet. Alt i alt en fantastisk klokke!
Merke, modell og år:
Seiko SRP309 "Orange Monster". Ukjent år.
Spesifikasjoner:
Modellnummer: SRP309
Verk: Seiko 4R36
Gangreserve: 41 timer
Kassediameter: 42 mm uten krone
Avstand mellom lugs: 20 mm
WR: 200m
Tilstand:
Klokken er svært pen! Den har hairlines, som vist på bildene, men ingen dype hakk. Jeg kjøpte klokken på gummirem (som jeg ikke finner), men kjøpte en ny lenke til den for ca et år siden. Det følger også med et nytt safirglass til klokken. Den har Hardlex glass originalt, og jeg tenkte å få montert dette safirglasset, men har aldri kommet så langt.
Dokumentasjon og historikk:
Jeg kjøpte klokken brukt i April 2024. Jeg vet ikke når og hvor klokken er kjøpt ny. Klokken kommer med boks, komplett lenke, samt nytt safirglass.
Linker:
A Life On Wrist: Seiko SRP309 Orange Monster | Two Broke Watch Snobs
To this point I owned a few throw-away watches; flash sale internet specials purchased based on a picture I liked and little else. Nothing smaller than 45 millimeters; nothing produced outside of China; all about a subtle as Shinola on shore leave. But I was also a few months into my first Seiko...
twobrokewatchsnobs.com
Sted:
Ås/Oslo. F2F eller sending i posten på kjøpers regning og risiko.
Pris eller bytteverdi:
Jeg ønsker ... for klokken.
Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.
Vedlegg
Redigert: