Solgt Seiko SNA413 Flightmaster "Panda" Pilot Chronograph

Medlem
9. jan. 2018
Sted
Drøbak
seiko-flight-computer-chronograph-men_s-watch-sna413.jpg

Sjelden sjanse! Vurderer å la denne skjønnheten gå - til rett pris - til en som vet å sette pris på dette samlerobjektet. Denne kommer til å stige i verdi fremover.

Dette er den sjeldne og vakre enhjørning-tvillingen til den populære Seiko SNA411 Flightmaster. Om du i det hele tatt klarer å finne den internasjonalt, går den gjerne for det samme jeg har lagt den ut for her i Norge, så dette er en anledningen for en som ønsker å samle på denne.

Pent brukt, ingen store hakk/riper i kasse eller bezel. Noe riper på bakside, og under lugs (tipper pga klønete forsøk på batteri/rembytte). Noe riper i glasset som ses på bildet. Enkelt å få byttet glass.

Facts:
Seiko Flight Alarm Chronograph Pilot's SNA413 SNA413P1 SNA413P Men's Watch
Type Alarm Chronograph
Movement Quartz
Calibre 7T62
Pilot's flightmaster watch
Crystal Dome Hardlex crystal
Dial Blue and White dail with red second hand
Bezel Bi directional with slide function
Case Stainless steel
Water resistance 200meters
Bracelet/Strap Solid stainless steel links
Movement from Japan

Case diameter 46mm including crown, 42 excluding crown.
Case thickness 13mm

Watch only. Ikke boks/papirer. Har kjøpt den brukt selv. Lenka passer også for større håndledd.
Penger på konto før klokke sendes (kjøper betaler valgfri frakt), evt F2F Oslo/Akershus/Østfold

Åpen for mulig bytte i noe annet spennende i samme prisklasse (fortrinnsvis Seiko). Setter bytteverdi da til 6.000.

Reserverer meg retten til å trekke annonsen.
De to første bildene er fra nettet, resten er mine egne bilder. Studer bildene nøye da de er en del av beskrivelsen.

SNA413P1_3_1200x1200.jpg

SNA413.JPG

SNA413-2.JPG

Redigert: