Reservert Seiko Seiko Prospex SRPA83J - PADI "Baby tuna"

Medlem
18. aug. 2011
Sted
Mellom skogen og jordet
Hei.

Selger min PADI Baby Tuna. Dette er den japanskproduserte modellen, og ble kjøpt av meg fra Creation Watches i juni i fjor. Tenkte det ville være den perfekte sommerklokken med de flotte fargene og spillet i bezelen og skiven. Det er den nok også, men dessverre ikke for meg. Med mine 16,5 cm håndledd ble den dessverre litt for stor. Har du håndledd større enn 17 cm vil den derimot passe perfekt. Derfor er den bare brukt max 10-15 dager, resten av tiden har den dessverre blitt liggende i klokkeboksen.

Jeg har brukt den utelukkende på NATO, så den medfølgende silikonreimen er splitter ny

Litt fakta om klokken, sakset fra Seikos hjemmeside:

*PADI Special Edition
*Hand and automatic winding capabilities
*21,600 vibrations per hour
*Power reserve: approximately 41 hours
*24 jewels
*Day/Date calendar
*Screwdown crown and caseback
*One way rotating elapsed timing bezel
*LumiBrite hands and markers
*50.0mm diameter
*Water Resistance: Diver's Watch to 200 meters (660 feet). Meets ISO standards and is suitable for scuba diving.
*Caliber 4R36

*Stainless steel and ceramic case
*Silicone strap

Så vidt jeg vet selges ikke denne modellen i Norge. Prisen på CW nå er 7409,-, men det er sikkert mulig å finne den rimeligere hvis man tråler nettet. Jeg synes 3500,- er en fornuftig pris, men er åpen for bud hvis du synes prisen er helt feil.

Klokken befinner seg på Hedemarken, men jeg kan sende den med Norgespakke hvis ønskelig.

Ser på bildene at det er litt støv på klokken, men jeg lover at før et salg skal den bli børstet støv av - bokstavlig. :)

IMG_7813.JPG
IMG_7815.JPG
IMG_7816.JPG
IMG_7817.JPG
IMG_7819.JPG
IMG_7821.JPG
IMG_7822.JPG