Selges Seiko SBBN007 300m Tuna Can

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Denne har vært lagt ut før og så trukket i siste liten da jeg fikk lit seperasjonsangst, men nå er det noe annet som frister, så da går vi all inn:D

Fikk nytt batteri, pakninger og trykktest 2012. Kjøpt av good guy her på forumet, kommer på ny orginal reim.
Klokken fremstår som meget pen, men noen små swirls og mini-dings i kanten av beskyttelsesringen rundt kassen er det. Det er også et lite merke i glasset. Er ikke et hakk men ser mer ut som om klokken har ligget inntill noe som har gnisset forsiktig i coatingen, så ikke i selve glasset. Sees kun i visse vinkler og umulig å fange på bilder "dessverre". Meget presist quartz urverk, som har fungert som referanseur når jeg har stillt autoene mine.
Seiko er jo kjent for meget god lume, og denne er bare helt rå.
Følger også med en aftermarked oyster lenke. Fikk ikke med noe annet enn klokken når jeg kjøpte den dessverre.
3300,-

(ikke samme remmen som kommer med klokken da denne satt på en Emperor, men er den vanlige sorte 22mm vented Seiko remmen)

Dag og dato er ikke så "off" som det ser ut som her, men urverket har alt begynt å endre datoen, så alt er som det skal være;0)





Merket i coatingen er forsøkt fanget på "film" her, og kan såvidet skimtes like under seiko logoen, ved skillet i umen på viseren. Sees kun i en viss vinkel i sterkt lys. Så også først nå at det er et lite merke som sees her i bezelen ved 10 merket, men det ser man kun såvidt i vanlig lys.

Som bildene viser er det ikke akkurat særlig med merker å snakke om i den.
 
Redigert: