Da fortsetter vi tømmingen av kassen. Selger min Seiko Prospex 1965 SPB143J1, kjøpt av meg i fra Urmaker Christensen, 1 august.
Selges da jeg har besluttet å ha samlingen på et minimum. Dette uret er ellers noe av det finere Seiko har levert i denne prisklassen IMO.
BYTTE ER UINTRESSANT
Teknisk data
Urkasse: 316L - Ø40.5mm, L47.6mm, T13.2mm, horn/ lug 20mm
Urverk: 6R35
Gangreserve: 70t
WR: 200m
Uret kommer selvfølgelig komplett - i tillegg forsikring på 24mnd i fra kjøpsdato. Dette uret fremstår som ubrukt - klarer ikke å finne noen merker på kasse eller lenke. Uret har heller ikke vært benyttet i noen "vann-aktiviteter".
Viser ellers til bilder med tanke på tilstand.
Betalte 14.998 for dette uret - ønsker 12.000
Foretrekker F2F Oslo/ Asker - men kan sende uret etter avtale, mottaker betaler porto.
Flott sunburst skive
Klassisk dykker med datovindu
Lugholes!
Alt av papirer, hangtag, links til lenke, garantikort og forsikringsbevis
Selges da jeg har besluttet å ha samlingen på et minimum. Dette uret er ellers noe av det finere Seiko har levert i denne prisklassen IMO.
BYTTE ER UINTRESSANT
Teknisk data
Urkasse: 316L - Ø40.5mm, L47.6mm, T13.2mm, horn/ lug 20mm
Urverk: 6R35
Gangreserve: 70t
WR: 200m
Uret kommer selvfølgelig komplett - i tillegg forsikring på 24mnd i fra kjøpsdato. Dette uret fremstår som ubrukt - klarer ikke å finne noen merker på kasse eller lenke. Uret har heller ikke vært benyttet i noen "vann-aktiviteter".
Viser ellers til bilder med tanke på tilstand.
Betalte 14.998 for dette uret - ønsker 12.000
Foretrekker F2F Oslo/ Asker - men kan sende uret etter avtale, mottaker betaler porto.

Flott sunburst skive

Klassisk dykker med datovindu

Lugholes!

Alt av papirer, hangtag, links til lenke, garantikort og forsikringsbevis

Redigert: