Merke, modell og år:
Seiko Premier SRX003P1
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
-Moon phase
-Stainless Steel Case
-100M Water Resistance
-Sapphire Crystal Glass
-Three Fold Clasp with Push Button Release
-Leather Strap
-Screw Case Back
-Case Diameter 42mm. 45mm incl. crown.
-Case Thickness 12 mm
-Band color black
-Dial color White
-Dial shape round
-Item weight 105g
-Movement kinetic
-Calibre 5D88
Noen hairlines og små bruksskader finnes, men ingenting som kan oppfattes som sjenerende i mine øyne.
Dokumentasjon og historikk:
Kommer med eske og orginal, tilnærmet ubrukt reim.
Øvrig informasjon:
Elegant og spennende 42mm dressklokke med en hverdagslig sjarm selges/byttes! Etter lengre dvale i klokkeboksen er det på tide å finne en ny eier til denne sjeldne juvelen, samtidig som det er på tide for meg å investere i diver. Er med andre ord åpen for bytte i rundt samme prisklasse.
Det finnes i skrivende stund én lik klokke på chrono24 til rett under 9k, det er med andre ord et ur som kan være noe vanskelig å få tak i.
Sted:
Kan hentes i Tromsø-området, ellers sendes med valgfri frakt på kjøperens regning og risiko!
Pris eller bytteverdi:
5000kr.
Seiko Premier SRX003P1
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
-Moon phase
-Stainless Steel Case
-100M Water Resistance
-Sapphire Crystal Glass
-Three Fold Clasp with Push Button Release
-Leather Strap
-Screw Case Back
-Case Diameter 42mm. 45mm incl. crown.
-Case Thickness 12 mm
-Band color black
-Dial color White
-Dial shape round
-Item weight 105g
-Movement kinetic
-Calibre 5D88
Noen hairlines og små bruksskader finnes, men ingenting som kan oppfattes som sjenerende i mine øyne.
Dokumentasjon og historikk:
Kommer med eske og orginal, tilnærmet ubrukt reim.
Øvrig informasjon:
Elegant og spennende 42mm dressklokke med en hverdagslig sjarm selges/byttes! Etter lengre dvale i klokkeboksen er det på tide å finne en ny eier til denne sjeldne juvelen, samtidig som det er på tide for meg å investere i diver. Er med andre ord åpen for bytte i rundt samme prisklasse.
Det finnes i skrivende stund én lik klokke på chrono24 til rett under 9k, det er med andre ord et ur som kan være noe vanskelig å få tak i.
Sted:
Kan hentes i Tromsø-området, ellers sendes med valgfri frakt på kjøperens regning og risiko!
Pris eller bytteverdi:
5000kr.