Selger min Seiko Premier Chronograph Alarm SNA105P1 Black Dial 100m Men's. En fantastisk klokke-"daily beater" som har vært i min eie siden 2003- men som får for liten tid på armen- lite brukt de siste årene. Jeg er eneste eier og klokken er pent brukt, men med normale bruksmerker. Herrur, men også fin til fruen med en nett og i dagens klokkeverden litt mindre størrelse.
Klokken er i stål, med en svært behagelig stållenke der jeg også har 3 ekstra ledd i tilfelle behov for tilpasning av lenke. Klokken har såkalt "Tourneau" kasse og avrunding og lav form gjør denne klokken perfekt til hverdags og fest, passer lett under skjortekanten. Holder tiden helt utmerket, Seiko er verdens ledende på quartz verk og denne drives av den velkjente og utmerkede kronograf verket 7T62. Batteriet ble byttet for to uker siden så her varer denne nok i 2 år før neste skift. Når det gjelder pris ligger tilsvarende klokke ute på nettet, Chrono24 til kr 4125,- eks mva.
Ny og siste pris før jeg evt. trekker salget, TS priskr 2800 NY PRIS Kr 2000,- men er åpen for bud, men skambud besvares ikke. Legger ved teknisk info under.
Urverk: Kvarts
Kaliber/Urverk 7T62
Materiale urkasse Stål Diameter 38 x 11.5 mm Høyde 11,5 mm
Vanntett 10 ATM
Materiale bezel Stål
Glass Mineralglass
Urskive Svart
Tall urskive Arabisk
Klokkerem/lenke: Stål
Lås Foldelås: Stål
Funksjoner: Kronograf, Dato, Alarm
Klokken er i stål, med en svært behagelig stållenke der jeg også har 3 ekstra ledd i tilfelle behov for tilpasning av lenke. Klokken har såkalt "Tourneau" kasse og avrunding og lav form gjør denne klokken perfekt til hverdags og fest, passer lett under skjortekanten. Holder tiden helt utmerket, Seiko er verdens ledende på quartz verk og denne drives av den velkjente og utmerkede kronograf verket 7T62. Batteriet ble byttet for to uker siden så her varer denne nok i 2 år før neste skift. Når det gjelder pris ligger tilsvarende klokke ute på nettet, Chrono24 til kr 4125,- eks mva.
Ny og siste pris før jeg evt. trekker salget, TS pris
Urverk: Kvarts
Kaliber/Urverk 7T62
Materiale urkasse Stål Diameter 38 x 11.5 mm Høyde 11,5 mm
Vanntett 10 ATM
Materiale bezel Stål
Glass Mineralglass
Urskive Svart
Tall urskive Arabisk
Klokkerem/lenke: Stål
Lås Foldelås: Stål
Funksjoner: Kronograf, Dato, Alarm