Seiko Comex

Medlem
4. feb. 2019
Innlegg
178
Sted
Bergen
Jeg kommer nok aldri til å få råd til en skikkelig Comex, så med litt fantasi & håndarbeid kan man lage noe tilsvarende..
Her har jeg kjøpt kasse fra dlwwatches og skive/hender fra en kar i Hong Kong som er virkelig dyktig... Ikke alle som setter pris på slike «fake» «homage» etc, men denne ble jeg ekstremt fornøyd med selv..
A7253697-E8ED-48C6-9A24-192DA7E32DE6.jpeg

E16DCA64-9178-4066-BF2B-C18A48015428.jpeg

0DCF3356-12CD-4089-A6CB-C3E3AEB80BFB.jpeg
 
Jeg var medlem av en klubb for en del år siden. Vi snakket litt om å lage en "medlemsgadget", da klokke og få til en tilsvarende skive. Ble aldri noe av der. Denne ble i alle fall meget vellykket.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: rabbadamtimtim
Er det Michael Young?

Denne er fra Dial Maker, laget for en stund siden.
jeg biter meg merke i at lignende utgaver finnes fra Ali faktisk, jeg har kjøpt en tilsvarende idag og i påvente av denne så jeg kan sammenlignede..
Jeg har dialog med WolfGang i Thailand om dette faktisk er samme leverandør bare under annet navn.. Spennende å se hvertfall hvordan denne er.
 
Jeg var medlem av en klubb for en del år siden. Vi snakket litt om å lage en "medlemsgadget", da klokke og få til en tilsvarende skive. Ble aldri noe av der. Denne ble i alle fall meget vellykket.

8

Jeg vurderer å få ordnet meg en "hook" på baklokk, egen design, "signatur".. Har den del modifiseringer rundt omkring i verden nå, hadde vært artig å sett igjen eller kjent igjen "mine" klokker...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel