Se hvem som ringer

twt2

Støttemedlem
Medlem
22. juli 2016
Sted
Jessheim
Jeg har en ny appletelefon liggende men bruker en litt sliten Android fortsatt fordi jeg ikke finner ut av hvordan jeg kan få et oppslag på den som ringer dersom jeg ikke har lagret nummeret.

Har en hverdag med mye samtaler inn fra mange kjente og ukjente som jeg syntes er kjekt å kunne ta en kjapp avgjørelse på hvorvidt skal besvares der og da, eller ringe opp senere.

Min Android er koblet mot 1881 og søker automatisk, klarer ikke å skjønne at det ikke er flere som ønsker seg dette, ref alle med iPhone..? Eller har jeg gått glipp av at det finnes liknende muligheter med eple?

Hverdagen hadde forøvrig vært enklere om jeg byttet, ref resten av familien med deres pads og phones (ellers kunne jeg byttet den nye i en ny Android)

Jeg bruker Telenor MBN (Mobilt Bedriftsnett) app for automatisk nummeroppslag på min iPhone. Det er også mulighet for oppslag mot LinkedIn, men det har jeg ikke testet selv.

Edit: Du finner innstillingene under Settings - Phone - Call Blocking & Identification.

iPhone-nummeroppslag (Small).jpg

Redigert:
Gule Sider-appen gjør samme jobben, og kan gis tillatelse på samme måte som ble illustrert over.

• Liker
Reaksjoner: aek
Jeg bruker Telenor MBN (Mobilt Bedriftsnett) app for automatisk nummeroppslag på min iPhone. Det er også mulighet for oppslag mot LinkedIn, men det har jeg ikke testet selv.

Edit: Du finner innstillingene under Settings - Phone - Call Blocking & Identification.

Vis vedlegg 48758

Så bra! Har brukt denne appen en stund, men har slått opp der etter tapte anrop. Hadde ikke fått med meg at den fungerte automatisk....

Gleder meg allerede til neste ukjente anrop..:D

Har skjønt at det er intensjonen, men for mine kollegaer funker mbn ikke som forklart. Noen som har testet at gulesider faktisk fungerer?