Samling ved reisens slutt

Hei og hå for en seilas! Veldig velskrevet tråd jeg med litt skrekkblandet fryd (må jeg innrømme) har lest. For hvis dette er ferden jeg må seile, så må også jeg godsnakke med banken, og mere til... Så fine ur du hadde!

Tja, det begynner nærme seg bunnen i klokke-kisten nå, men jeg skal se om jeg finner noe mer å vise frem etterhvert. :rolleyes:

Gratulerer med rå samling @snapperhead. Farlig forførende samling og fremstilling. Gleder meg også over at du kun "... begynner nærme seg bunnen ...", i motsetning til at bunnen er nådd. Ser frem til nye velskrevne innlegg i fremtiden etter at du har rotet rundt i kisten etter mer å vise frem. :cool:

Redigert av en moderator:
Imponerende samling, Snapperhead!

Sport Chrono-uret ditt har forøvrig et in-house drivverk - selv om noen puritanere sikkert vil hevde at et ur drevet av en 3,8 liter boxer-sekser er noe utradisjonelt, ja kanskje til og med litt i overkant :).

• Liker
Reaksjoner: JWL
Som de siste skribentene har mistenkt så mangler det fremdeles noe i føljetongen om utviklingen på urenes horologiske hjemmebane i skrinet hos Snapperhead(*), men manglende monetære mengder medførte et selvpålagt og suksessfullt sølibat fra fristende forum og forferdelig farlige fornøyelser.

Men ein skiboks kankje vara evig (veit du), så det har jo blitt bredere besetning i boksen siden sist. Ingen blir vel imponert av labre luremuser som dette, men jeg tenkte å ihvertfall legge opp listen slik at jeg kommer i gang med å granske de gjenværende gjenstandene ved en annen anledning.

*=Han pleier ikke å omtale seg selv i tredje person, men all alliterasjon trumfer tilbøyeligheten til alminnelig anstendighet

Redigert: