Salg hos Bjerke..

Jørgen

Redaktør
Medlem
14. jan. 2013
Innlegg
1.132
Sted
Norge
Iflg. nyhetsbrevet er det salg (20-50% på deler av kolleksjonen) hos Bjerke de kommende dagene..

Noen som aner hvilke "deler av kolleksjonen" som faktisk er på salg? Er det mulig å gjøre et godt kjøp, eller er det kun modeller som "ingen vil ha" som man kan få billigere?
 
Iflg. nyhetsbrevet er det salg (20-50% på deler av kolleksjonen) hos Bjerke de kommende dagene..

Noen som aner hvilke "deler av kolleksjonen" som faktisk er på salg? Er det mulig å gjøre et godt kjøp, eller er det kun modeller som "ingen vil ha" som man kan få billigere?

Modellene som "alle" vil ha er i hvert fall ikke på salg. :p

Så vidt jeg husker fra fjorårets: "Salg på Bjerke"-tråd, så var det enkelte helt kurante ting på salg også.

http://www.tidssonen.no/forum/threads/salg-hos-urmaker-bjerke-4-7-mars-2015.29163/
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Er det slik å forstå at salget starter nå i dag? Eller starter det først i morgen? Mener å ha lest noe om at de holder åpen i dag fra 17-19, i forbindelse med salget.
 
Er det slik å forstå at salget starter nå i dag? Eller starter det først i morgen? Mener å ha lest noe om at de holder åpen i dag fra 17-19, i forbindelse med salget.
De begynner i dag kl. 17. Fikk invitasjon på epost, noe som er litt rart da jeg aldri har kjøpt en klokke der. Kun gratis bytte av bezel. Uansett er det bare å stikke innom idag. Ingen krav til å vise innbydelse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hjodd
Verdt å stikke innom i nedre slottsgate. Gode deals på ganske mye, alt fraa Jaeger til Cartier, Breitling. Ikken oe særlig på stål- Rolex, men overhørte en dame der si til en kunde at hun kunne se "hva de kunne få til" :)
 
Jeg fikk en god pris på en reverso grande taille. Mye tilbud på diverse reverso, blandt annet den mest basic modellen som står i vinduet til 33k. Satt ned fra 50. Så ut som det meste av breitling hadde en god pris, og på Bjerke ved siden av freia troe jeg det var noe navitimere til en god pris. Der var det også noen panerai med hvit skive til pene priser. I tillegg var pelagos satt ned til 24k ca. Tror det var den nye inhouse versjonen, men ikke elt sikker
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund og AKA
Fortell, hva ble det til? :)
Det ble en Duo face, greit på tynne håndledd:D
ebd4d5b1d57a9390d338174226cb1c5c_zpspvfj8dmh.jpg