Safari i Haugesund

Visste ikke at du var slik en fan av leopard-Daytonaen, Boenna? ;)

Her skjønner jeg at jeg har gått i fella med begge bena.... At noen skulle arrestere meg for å være upresis er bare å forvente, jeg hadde også kastet meg på denne muligheten... ;)

Problemet med skrevne medier er at alt lagres for ettertiden, og jeg ønsker ikke om 5 år, f.eks. i et jobbintervju å bli konfontrert med min tilsynelatende begeistring for denne klokken.

Som dokumentasjon for ettertiden ønsker jeg derfor å presisere at det var rød-gull Daytonaen jeg siktet til... Leopard-diktator uhyret kan kun brukes av mennesker som bruker sminke... Noe spesielt mer outrert har jeg faktisk vanskelig for å se for meg! Det måtte i tilfelle være hvis remmen var laget av ekte leopard skinn (jeg håper inderlig at min antagelse om at dette ikke er "genuine Leopard" holder vann)!

Bortsett fra denne presiseringe kan jeg jo nevne at dise utfluktene til Haugesund med etterfølgende reisebrev gir meg stor glede... Keep up the good work Jayeff! :D

Takk for at du legge ut litt fra dine turer til Lervik Ur! Altid noen spennede lokker du kommer med bilder av og det er hærlig! Må si Daytonaen i gull var lekker.

Har du tilfeldigvis faktisk listepris i hodet ?

Siste listepris jeg finner er fra april i år, da var den ca 437k.

Ser nå at jeg bommet litt, da det såklart er svenske kroner på uret.se :p Den norske siden er mer realistisk, men jeg tror fortsatt at de vil slite med tilgangen.

Siste listepris jeg finner er fra april i år, da var den ca 437k.

Ser nå at jeg bommet litt, da det såklart er svenske kroner på uret.se :p Den norske siden er mer realistisk, men jeg tror fortsatt at de vil slite med tilgangen.

Bommet ikke så galt da, den norske siden oppgir Veil.pris 480.700,- ;).

Med mva men dog... 50 lapper over listepris er ganske koko.