Solgt Saddleback Classic Leather Briefcase - LARGE - Dark Coffee Brown

Medlem
30. mai 2009
Innlegg
1.275
Sted
Stavanger
Vurderer salg av min Classic Briefcase fra Saddleback Leather i Dark Coffee Brown. Kjøpt ny av meg i 2014 (94 år garanti igjen :mrgreen:)

Den er kun bruket et fåtall ganger og har ellers samlet støv da jeg til daglig bruker Thin Front Pocket Briefcase'n på jobb. Classic Briefcase er perfekt som håndbagasje og i tilfeller hvor en må ha med litt mer enn bare laptop og en avis.

Regner med at de fleste kjenner til merket, men nevner 100 års garanti, ingen glidelåser osv som går i stykker, pigskin lining osv.

Jeg har flere produkter av saddleback og opplever stadig å få komplimenter for disse. Udiskutabel kvalitet og et produkter som bare blir bedre og bedre ved bruk.

Vedlikeholdes enkelt med skinnmelk eller andre gode skinnprodukter.

Link til produktet hos Saddleback: Saddleback Leather - Classic Leather Briefcase

Ny pris i dag er $689 + frakt + MVA + Toll...

Selges for 5500,- + frakt

saddleback-leather_briefcase-classic-15-inch-laptop-bag-dark-brown-side-product_square.jpg

saddleback-leather_briefcase-classic-15-inch-laptop-bag-dark-brown-backpack-back-product_square.jpg

saddleback-leather_briefcase-classic-15-inch-laptop-bag-dark-brown-interior-product_square.jpg
 
Redigert: