Så, hvilke andre interesser har dere?

Mere golf.. Herlig kveldsrunde på Bogstad :)

_MAT3441.jpg
 
Et mangfold av aktiviteter her, ja, det skal være sikkert :)
Har vært gjennom om en del i løpet av årene, men det som har utkrystalliert seg er (og som andre har nevnt tidligere, famile/barn er selvsagt- sjønt hobby er vel ikke akkurat det jeg ville kallt det)

(i urangert rekkefølge)

- Mat og drikke - og da spesiellt matlagingen.
- Langrenn. Klassisk. Meget bra trening i vinterhalvåret. En av de beste treningsformene jeg har utøvet. Absolutt hele kroppen i aktivitet.
- Sykkel. Har både landevei, offroad og 'pubsykkel' - men interessen for landeveisykling er på vei rett til værs (som for svært mange andre).
- Motbakkeløp. Bor på vestlandet og bakker er det rikelig av. Den udiskutabelt beste treningen om en liker høy puls. Skåla Opp blir årets høydepunkt.
- Fotografering. Har for tiden et Canon 5D og en 7D + en sekk med glass.
- Hjemmekino. Har fått laget meg et dedikert rom i kjelleren så her nytes både film og musikk rett så det er.
- Styrketrening. Uten spesielle ambisjoner, men kun for å holde seg nogenlunde fast i fisken. Par ganger i uka jevnt over.

Latent interesse er MC. Hadde sykkel noen år første halvdel av 2000, men det koster mer enn det smaker sånn jeg ser det nå. Ikke har jeg tid til det heller. Men en vakker dag....Drømmer om en Ducati av ett eller annet slag. Twin motor er i alle fall 'mitt bord'
 
Det så ekstremt nice ut!!

Hva er hcp forresten?

Ja det var fint igår :)

Hcp er ikke så mye å skryte av nå til dags. Gikk fra å spille 2-3 ganger i uken da jeg var yngre og bodde i utlandet til å spille maks 10 ganger i året de siste årene ettersom jeg ikke var medlem av noen klubb i Oslo. Nå som jeg endelig har blitt det skal de endre seg :) Har vel spilt 10-12 runder i år
Hcp står oppført som 32, men spiller vel til ettparog20. Planen er å komme meg til under 20 igjen når sessongen er ferdig!

Hva med deg selv?
 
Ja det var fint igår :)

Hcp er ikke så mye å skryte av nå til dags. Gikk fra å spille 2-3 ganger i uken da jeg var yngre og bodde i utlandet til å spille maks 10 ganger i året de siste årene ettersom jeg ikke var medlem av noen klubb i Oslo. Nå som jeg endelig har blitt det skal de endre seg :) Har vel spilt 10-12 runder i år
Hcp står oppført som 32, men spiller vel til ettparog20. Planen er å komme meg til under 20 igjen når sessongen er ferdig!

Hva med deg selv?

Det høres ut som standard prossedyre. Samme her egentlig.. Ble en del spill fram til i fjor, så ble det jobb og intet mer spill. Men ligger rundt 10 i hcp. :)
 
Skalvise.. flyging! Er utdannet trafikkflyger, og skrur på og flyr veteranfly på Kjeller. Absolutt ikke noen billig hobby! Har ikke fått jobb som pilot enda, så det blir ikke så mye flyging som jeg gjerne skulle ha fått til, siden dette virkelig er en lidenskap.

Ellers er bil en god nummer to. Også litt på vent grunnet økonomi, så det blir BMW 316 på meg noen år fremover slik det ser ut nå..litt stusselig siden første bilen min var en E34 535i og den andre bilen min var en E39 523i.. :D

Bygger plastmodeller av fly, biler og skip. Mye pirkearbeid, men det er svært gøy!
Denne lille rakkeren er 15cm lang..

bell47_01.jpg


bell47_02.jpg


bell47_06.jpg


Seiler litt nå og da, så det kan hende prippa og jeg møtes på fjorden i sommer.. :)
 
Hei, det helikopeteret ligner på det bestefaren min fløy under Koreakrigen! Tøft! Da jeg var yngre var jeg interessert i modellskip og fly fra andre verdenskrig, kanskje jeg skal begynne med deg igjen i sommer. Såvidt jeg husker er det gøy!
 
Hei, det helikopeteret ligner på det bestefaren min fløy under Koreakrigen! Tøft! Da jeg var yngre var jeg interessert i modellskip og fly fra andre verdenskrig, kanskje jeg skal begynne med deg igjen i sommer. Såvidt jeg husker er det gøy!

Du skal ikke se bort ifra at det var et slikt et ja :) Bell 47. Også kjent som helikopteret fra introen i M*A*S*H. Fløy han et slikt et altså? Det hadde vært gøy å få høre litt mer om bestefaren din.. :)
 
Det stemmer ja, bestefaren min er Amerikaner og fløy helikopter for Mobile Army Surgical Hospital (det M*A*S*H er basert på) i ca 8 måneder under Koreakrigen. Etter det har han jobbet som historielærer. Morsomt å dele en flaske med vin og høre på historiene hans :)
 
Det stemmer ja, bestefaren min er Amerikaner og fløy helikopter for Mobile Army Surgical Hospital (det M*A*S*H er basert på) i ca 8 måneder under Koreakrigen. Etter det har han jobbet som historielærer. Morsomt å dele en flaske med vin og høre på historiene hans :)

Tøft!

Drar forresten på med en interesse til siden vi er i denne tråden: Telemark! Ble frelst for noen år siden, og har ikke tatt i alpintskiene mine siden da ;)

IMG_8517.JPG


IMG_8518.JPG