Rolex Submariner serti skive

For meg er dette altfor mye!!

Desverre gir de meg bilder av mannfolk med trange badebukser, godt utviklet hårvekst (også 70% av ryggen)men ikke i ansiktet, halskjeder med gullbarre og massive armbånd. Dårlig engelsk uttale, overvettes bruk av Lagerfeld og gullring tvinget på en lillefinger av typen knakkpølse i wienerskinn. Sorry...:roll:

Haha tidenes kommentar! Håper ikke underbevistheten drar med han typen her inn i drømmene i natt! :D

Når spottet du meg på stranden Rambutan?
Litt små nervøs for at jeg har en stalker :)

Jeg er så harry att jeg synes det er kult, men ville heller ha hatt den nydelige blå skiven med tilhørende bezel

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Når spottet du meg på stranden Rambutan?
Litt små nervøs for at jeg har en stalker :)

Jeg er så harry att jeg synes det er kult, men ville heller ha hatt den nydelige blå skiven med tilhørende bezel

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hehe:)

Jeg er glad i klokker, men så desperat er jeg ikke.;)

@boenna
Husker du ikke pakkereisen til Benidorm for et par år siden? :rolleyes:

Neida, bare vær så harry dere vil er bare altfor mye for meg. Tenker da spesiellt på alt det andre gullet og Lagerfeld eimen;)
telefonapparatet

For meg er det ikke diamantene som trigger, men fargekombinasjonen.
Er heller ikke villig til å legge 50k på bordet for disse.
Man får ikke mer for bilen om man kler interiøret med Louis Vuitton mønster.. :)

MMmm lagerfeld.

Jeg liker også fargekombinasjonen, men har en følelse av at jeg aldri vil bruke en klokke med diamanter på. Av alle de åpenbare grunnene. :p

Jeg synes det er fett, men det er vel ingen overraskelse :D Den grå skiven er hakket hvassere enn den champagnefargede. Jeg vurderte en stund å kjøpe en selv, det er vel den ultimate klokka for poolen og stranda :D Om du har en god porsjon selvironi ;)

rolex-serti-n688-6.jpg

+1
Sølv serti på TT Sub er fett. Skal dog sies at serti på TT GMT er enda hakket vassere i mine øyne. Diamanter kan være fett i riktig setting!