Solgt Rolex Submariner 114060 (Saastad april 2018)

N

navnetmitt

Guest
Merke, modell og år: Rolex Submariner 2018.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Har vært i regelmessig bruk siden jeg fikk den. Selve klokken er strøken, lenke og lås har vanlige skrivebordsmerker. Kun vært brukt på kontor, aldri vært i vann(!).

Dokumentasjon og historikk: Kjøpt av meg hos Urmaker Saastad i april 2018. Alt er på plass.

Øvrig informasjon: Jeg drar på ferie i morgen og kommer ikke til å kunne vise frem eller overlevere klokken til ny eier før jeg er tilbake 29 juli. Det er ikke helt umulig at jeg i løpet av to uker i solen konkluderer med at jeg må beholde klokken, så jeg er dessverre nødt til å ta alle mulige forbehold om at jeg kan komme til å trekke annonsen. Jeg stod jo tross alt nesten et år i kø for å få den, og klokka er egentlig perfekt. Men, klokkegudenes veier er uransaklige... Det kan for øvrig også hende at jeg ikke svarer på eventuelle henvendelser umiddelbart ettersom det er sol og sommer og øl ved bassengkanten.

Sted: Oslo/Bærum/omegn.

Pris eller bytteverdi: Pris ny er 66.600,-, så da forsøker jeg meg på 70.000,- eller bud, i tråd med det inntrykket jeg har av markedet.

IMG_20180708_181755.jpg

• Liker
Reaksjoner: KnutLyngstad