Rolex Sub vs GMT

Som KMK9000 sier, til vanlig bruk trenger du ikke å bekymre deg for de omtalte middleddene på blnr. Har begge, blnr vinner på litt bedre bære komfort, kanskje holder subc stilen bedre 15 år down the road. Velg den du liker best, ikke bruk for mye tid på å lure. Her kan du ikke gjøre feil :)

• Liker
Reaksjoner: Gubben11
Blåser liv igjen i denne gamle tråden.

Jeg har i dag 114060, men kjenner jeg savner datoen mer enn jeg trodde jeg ville gjøre. Jeg lurer derfor på å om jeg skal bytte denne ut til fordel for dato-submarinern eventuelt Batman.

Hvem foretrekker dere og hvorfor?

Er begge ca like vanskelig å skaffe seg med tanke på ventetid, eller vil Batman være enda verre å få tak tror dere?

Blåser liv igjen i denne gamle tråden.

Jeg har i dag 114060, men kjenner jeg savner datoen mer enn jeg trodde jeg ville gjøre. Jeg lurer derfor på å om jeg skal bytte denne ut til fordel for dato-submarinern eventuelt Batman.

Hvem foretrekker dere og hvorfor?

Er begge ca like vanskelig å skaffe seg med tanke på ventetid, eller vil Batman være enda verre å få tak tror dere?
Tror nok du bruker mer krefter og kroner for å få fatt i en Batman enn en dato sub. Vi har jo sett det er mulig med 3 mnd for å få fatt i ny sub med dato fra AD. Tror ikke det er mulig å få Batman så raskt fra AD og at man da må ut på investormarkedet.

Har også en følelse av det. Batman som legges ut legges ut til høyere pris en suben, og det er vesentlig færre av de på markedet også, kan virke som den blir den dyreste å få tak i. kvier meg for å kjøpe noe investormarkedeto_O