Rolex Sub på finn.no

Hehe, dette er håpløse saker, selv en så "horete" flipper som meg vet når det er på tide å la være og engasjere seg i slike prosjekter...:mrgreen:

Vel, vi snakker jo om en mulig svindler på finn.no. Det burde jo være i alles interesse å avsløre slike ;)

07.jpg

Men at denne karen skulle gå rundt med Rolex kan jeg ikke helt se for meg....hehe.

Det foreligger ifølge selger bud på 32´.

Ellers finnes det jo flere Fredrik Stang i Oslo, så langt fra sikkert at dette er noen scam... At vedkommende ikke nødvendigvis legger ut fullt telefonnummer på finn (eller er oppført i telefonkatalogen) betyr nødvendigvis ikke at personen ikke er seriøs.

Nei, man skal ikke forhåndsdømme, men når personen ikke legger ut bilde av den aktuelle klokken, prisen er mistenkelig lav, første e-posten han sendte til meg var fra "Andre Kristiansen" (anormannk@gmail.com), for så å følge opp med å sende e-poster fra "First Sec" (firstsecuritie@gmail.com) og signere dem med "Fredrik", så begynner man jo å lure litt...

Han vil ikke sende bilder av klokka heller... Skulle jeg ha solgt et såpass dyrt objekt, hadde jeg ikke nølt med å ha bilder klare når evt. kjøpere ville se klokka.

Sendte purremail i går kveld om bilder. Mottok da dette svaret:

"Takk,kommer tilbake,skrev jeg til deg. Det klarer ikke du å respektere.. jeg har 18 andre interessenter på uret som har gitt bud, en av de kommer til å få tilslaget ikke du.

Ha en fortsatt fin helg !

Fredrik"

Her er vi tydeligvis seriøse, ja... :???:

Spørs vel om han som får tilslaget brenner seg her. Enten fordi klokken er meldt stjålet og det oppdages ved neste service eller at det er en kopi.

Jeg leste i D2 en gang i september at fakeprodusentene i Kina har blitt veldig flinke etterhvert. Styr unna er mitt råd!

Sendte purremail i går kveld om bilder. Mottok da dette svaret:

"Takk,kommer tilbake,skrev jeg til deg. Det klarer ikke du å respektere.. jeg har 18 andre interessenter på uret som har gitt bud, en av de kommer til å få tilslaget ikke du.

Ha en fortsatt fin helg !

Fredrik"

Her er vi tydeligvis seriøse, ja... :???:

Velkommen i klubben:

Fredrik:Jeg vurderer å selge, fått over 15 tilbud på en time....kommer tilbake til deg
Reidar:Har du et mobilnummer?
Vi kan gjøre en rask og kontant handel. Jobber i Oslo sentrum..
Mvh Reidar Kjersem
Fredrik: Du respekterer ikke det jeg skrev til deg... glem det

Jeg ler av hele fyren jeg, tror han ikke folk har bedre ting å gjøre enn å finne seg i slikt ?:cool:

Hehe... Her er kopi av siste e-postkorrespondanse:

"Jeg har nettopp sendt en kopi av våre emailer til admin på Finn.no, som forøvrig er en bekjendt av meg. Du fremstår som veldig seriøs med mail adresse : ***@hotmail.com

Anbefaler deg og respektere andres ønsker og ikke oppføre deg som den drittungen du tydeligvis er,stakkars lille deg.....

Lykke til ,Fredrik

Den 7. november 2010 11:43 skrev *** <***@hotmail.com> følgende:
Akkurat... Dette bekrefter akkurat hvor seriøs du ikke er...

Annonsen din er forresten rapportert til Finn.no som forsøk på svindel."

Hva skal han egentlig rapportere meg for? :confused:

Og der var annonsen borte fra finn.no :)

Får bare håpe at ikke noen har kjøpt den... Det står nemlig at klokken er solgt...