Rolex som fødselsgave??!!

Rolex i gave må jo være helt topp! Kan ikke skjønne annet enn at hun ville blitt fornøyd med det :)
Datejust er hvertfall en meget lekker sak som finnes i et hav av varianter og skiver som kan byttes. De har laget mange skiver rettet mot kvinner også, selv om det i utgangspunktet er en herreklokke. Ta deg en tur innom en AD, så får du se hvor mange flotte varianter som finnes. Sist jeg var innom Bjerke så jeg på nettopp Datejust 36mm, og de har MANGE varianter inne.

Briljantwatches er et trygt sted å handle om du går for brukt :)

Skal ta meg en liten tur innom AD ja, greit å se live:D

Jeg ga tilsvarende, men med hvitt-gull-bezel og hvit skive (15234) til kona i kombinert bursdags-, forlovelses- og morgengave. Det slo an! Etter fem år er hun blitt like glad i klokken som jeg blir i mine:)

Har selv hatt denne, men med glatt bezel (15200) og syns den har en av Rolex' peneste skiver!

En klassiker som passer til alle anledninger:) Og størrelsen på Date er som skapt for piker!

Jeg støtter Air-King hvis du skal handle nytt!

Begge disse får du for 29' hos Urverket

rolex-air-king-114200_3_MED.jpg

rolex-air-king-114200_10_MED.jpg

Hva med Tudor Glamour - de har noen fine damemodeller både med og uten bling.

Jeg har en følelse av at du scorer høyere om du kjøper nytt i en sådan situasjon.

Hva med Tudor Glamour - de har noen fine damemodeller både med og uten bling.

Jeg har en følelse av at du scorer høyere om du kjøper nytt i en sådan situasjon.

Kikket på Glamour Date 36mm, ikke dum, spesielt med mørk dial og two tone på bezel, men samtidig så føler jeg Rolex er hakket mer klassisk.
Skal være litt vanskelig dette her:p

Må evt dra å se på den hos AD