Etter å ha truffet et par økonomiske skjær i sjøen og lang tid i tankeboksen, luftes min drømmeklokke for salg. Selvsagt komplett, norsk, høst 2016 modell. Hairlines her og der etter bruk som det skal være, men ingen dings eller skader. Denne klokken er sikkert kjent for de fleste. Kan ta lettomsettelige Rolex klokke(r) i innbytte, men må ha en god del cash for at innbytte skal være noe poeng. 1:1 bytte er ingen vits, ettersom det ikke fins noen annen klokke i denne prisklassen jeg heller vil ha. Om ikke rent salg, ser jeg ideelt sett for meg bytte mot hvit 116500 (priset innenfor rimelighetens grenser) + cash eller 116655 + cash.
Løser min økonomiske floke seg i mellomtiden, trekkes denne på stedet. Da må jeg bare beklage, men jeg ønsker virkelig ikke å selge denne. F2F hjemme hos meg over en vinflaske eller noe strammere for kjentfolk, ellers møtes vi i kjelleren hos Bjerke på Karl Johan. Uten unntak. Forslag sendes på pm eller per telefon for kjente asylanter. Jeg har nå tilbudt klokken, så da kommer du med forslaget til avtale, ikke jeg. Prisen min er fast og ikke diskutabel. Til info er nypris på denne klokken kr. 330.050,-.
Salgspris: 260K, byttepris: 260K+
Løser min økonomiske floke seg i mellomtiden, trekkes denne på stedet. Da må jeg bare beklage, men jeg ønsker virkelig ikke å selge denne. F2F hjemme hos meg over en vinflaske eller noe strammere for kjentfolk, ellers møtes vi i kjelleren hos Bjerke på Karl Johan. Uten unntak. Forslag sendes på pm eller per telefon for kjente asylanter. Jeg har nå tilbudt klokken, så da kommer du med forslaget til avtale, ikke jeg. Prisen min er fast og ikke diskutabel. Til info er nypris på denne klokken kr. 330.050,-.
Salgspris: 260K, byttepris: 260K+