Rolex Sky-Dweller

Liker veldig godt teknologien. Hater designet.

Må si meg enig i lovprisingen av teknologien. Når det gjelder designet så sliter jeg også litt. Men kansje designet vokser litt på meg over tid - sånn ca. 10 - 15 år. Vi får se.

Jeg nevnte forresten for en urmaker med Rolex sertifisering at en sports modell med Sky-Dweller teknologi kunne vært meget interresant. Hans svar var at denne teknologien ikke var robust nok til å bli pakket inn i en sports modell. Ikke vet jeg, men kansje han har rett.

Frode.

Jeg nevnte forresten for en urmaker med Rolex sertifisering at en sports modell med Sky-Dweller teknologi kunne vært meget interresant. Hans svar var at denne teknologien ikke var robust nok til å bli pakket inn i en sports modell. Ikke vet jeg, men kansje han har rett.

Frode.

Jeg skulle likt å sett denne teknologien pakket inn i et dressur fra Rolex - just like back in the day:

zzzzzXXX_30_1326045211_1.jpg

IMG_5424.jpg

Tror Rolex har innsett at de er best på mer sportslige ur enn rene dressur - der kan de vanskelig slå Patek.... ;)

Patek%20Philippe_5270G_2330_Big_HD-1.jpg

Jeg liker Sky-Dweller, men syntes de har bommet med skivene, spesielt på den i hvitt gull. Skulle gjerne sett den i hvitt gull med en himmelblå skive, det ville passet til navnet Sky-Dweller også. Ellers er den i gultgull pen, men den i rosegull kunne også gjerne kommet med en annen skive, mener jeg. :)