Rolex Seadweller ref 1665 DRSD

Snodig, den er veldig mye billigere enn de andre DRSD de selger, ser ut som det er mye igjen av kassen. Fine vinkler på lugsene. Usikker på skive, visere og bezel da jeg ikke kan mye om disse modellene.

105`ink moms, er den i ok stand selges den igjen for 150`+, så god mulighet for å tjene litt penger.

Dette kan ikke jeg mye om, men av ren nysgjerrighet. Ser den ikke veldig "herjet ut", eller er det vanlig at de er i den tilstanden når de er så gamle? Tenker på riper i plexi, manglende perle på bezel osv. Da må man bytte plexi, sette inn ny perle osv? Blir den da som orginal å regne?

Nonono, bare å la den være. Bedre med org. bezel uten perle (hvis denne er org) Går jo ann å polere plexi, men hadde nok ikke brydd meg :cool:

Edit, bezel ser byttet ut. Men hvis man skal ha ny så blir det med lume i, og det ser jo litt teit ut.

kassen er overpoler, det trekker mye ned. Ses best på crown guards, dem e det lite igjen av. Skarpheten på lugsene er slipt inn nylig. Bezel i dert trolig ikke korrekt. Vet ikke nok om skivene til å ittale meg om den