Selger her en strøken Rolex Sea-dweller 16600. Kommer med ytter-/innerboks, tag med serienummer, sertifikatholder og sertifikat.
Disse pleier å være ganske slitne når de kommer for salg, så her har du en gyllen mulighet til å skaffe deg et nydelig eksemplar.
Ifølge serienummer er denne produsert i 2002, og sertifikatet er stemplet Juli 2003.
Null strekk i lenken og null bruksmerker. Den fremstår som ny med skarpe fine kanter. Sjekk chamfers og krona på låsen.
Når jeg mottok klokka var alle ledd på lenka og det virket som at den aldri hadde vært justert. Klokka fremstår som ubrukt, men er vel høyst sannsynlig shinet opp før salg.
Klokka går innenfor COSC ca +3sek per døgn.
Klokka ble kjøpt brukt av meg fra bruktforhandler og ifølge forhandleren hadde klokka service nå i vinter. Bevis på service følger ikke med, men klokka går så bra og er så lett og fin i trekken at jeg er rimelig sikker på at det stemmer.
Swiss Made på skiva som betyr superluminova.
Denne har SEL og lug holes.
Y-serial som er den siste serien som ble produsert med lug holes. De siste av Y-serien ble de første uten lugholes.
Så til dem som er ute etter SEL og lug holes blir det ikke bedre enn dette
Klokka ble kjøpt brukt av meg fra bruktforhandler og ifølge forhandleren hadde klokka service nå i vinter. Bevis på service følger ikke med, men klokka går så bra og er så lett og fin i trekken at jeg er rimelig sikker på at det stemmer.
Her får du altså en 19 år gammel klokke som er som ny. Se bilder! Norges peneste 16600? Definitivt et samlerobjekt.
Ta kontakt på PM for bud, bytteforslag, spørsmål, flere bilder osv.
Prisen setter jeg til 119900,-
Klokken befinner seg i Drammen.
F2f Drammen/Lier eller EON er ikke noe problem.
Har gode referanser fra tidligere handler så her handler du trygt!
Disse pleier å være ganske slitne når de kommer for salg, så her har du en gyllen mulighet til å skaffe deg et nydelig eksemplar.
Ifølge serienummer er denne produsert i 2002, og sertifikatet er stemplet Juli 2003.
Null strekk i lenken og null bruksmerker. Den fremstår som ny med skarpe fine kanter. Sjekk chamfers og krona på låsen.
Når jeg mottok klokka var alle ledd på lenka og det virket som at den aldri hadde vært justert. Klokka fremstår som ubrukt, men er vel høyst sannsynlig shinet opp før salg.
Klokka går innenfor COSC ca +3sek per døgn.
Swiss Made på skiva som betyr superluminova.
Denne har SEL og lug holes.
Y-serial som er den siste serien som ble produsert med lug holes. De siste av Y-serien ble de første uten lugholes.
Så til dem som er ute etter SEL og lug holes blir det ikke bedre enn dette
Her får du altså en 19 år gammel klokke som er som ny. Se bilder! Norges peneste 16600? Definitivt et samlerobjekt.
Ta kontakt på PM for bud, bytteforslag, spørsmål, flere bilder osv.
Prisen setter jeg til 119900,-
Klokken befinner seg i Drammen.
F2f Drammen/Lier eller EON er ikke noe problem.
Har gode referanser fra tidligere handler så her handler du trygt!