Hei folkens
Legger ut denne for salg her først:
Merke, modell og år:
Rolex Sea-Dweller, ref 1665 «Great White», ca 1978 (serienummer 5 745 1XX),
Lenken har ref 93150, endeledd 585, alderskode S T6 (servicelenke fra ca 1995). Tallskiven er korrekt og original, såkalt «Mark I»
Tilstand:
Klokken er pen og hel, ingen store riper eller hakk. Bezelinsert er nok byttet på service, skive og visere har fin patina. Det er en mikroskopisk ripe i skiven helt i ytterkant nede ved 25-30 min.
Jeg har eid klokken i noen år, den har ikke vært på service i mitt eie. Men den går rimelig bra.
Dokumentasjon og historikk:
Ingen
Øvrig informasjon:
Ordinært oppgjør F2F eller via forskuddsbetaling. Eventuell frakt dekkes av kjøper. Beklager mye refleks på bildene. Glasset har ingen riper.
Sted: Oslo
Pris: 120 000,-
Ta kontakt på 90567891, braanaas@gmail.com eller PM
Takk for titten, og takk til TS!
Mvh Dag
Legger ut denne for salg her først:
Merke, modell og år:
Rolex Sea-Dweller, ref 1665 «Great White», ca 1978 (serienummer 5 745 1XX),
Lenken har ref 93150, endeledd 585, alderskode S T6 (servicelenke fra ca 1995). Tallskiven er korrekt og original, såkalt «Mark I»
Tilstand:
Klokken er pen og hel, ingen store riper eller hakk. Bezelinsert er nok byttet på service, skive og visere har fin patina. Det er en mikroskopisk ripe i skiven helt i ytterkant nede ved 25-30 min.
Jeg har eid klokken i noen år, den har ikke vært på service i mitt eie. Men den går rimelig bra.
Dokumentasjon og historikk:
Ingen
Øvrig informasjon:
Ordinært oppgjør F2F eller via forskuddsbetaling. Eventuell frakt dekkes av kjøper. Beklager mye refleks på bildene. Glasset har ingen riper.
Sted: Oslo
Pris: 120 000,-
Ta kontakt på 90567891, braanaas@gmail.com eller PM
Takk for titten, og takk til TS!
Mvh Dag
Redigert: