Rolex Sea Dweller 4000 vs. Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Flotte greier Thomas. Tommel opp. Men jeg syns du skal beholde SD´n og la meg overta den fæle BP´n for en liten symbolsk sum. Det er mulig jeg har en hatt med fjær hvis det er det som skal til for å få til en kjapp handel.

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
Denne likte jeg @Thomas84, fine bilde og bra sammenligninger. Tror jeg liker Blancplain best! Det gjør du også?
Ja, mellom de to er den en vinner. Men de kan jo egentlig ikke sammenlignes direkte, da den ene er en hardcore dykker, mens den andre er en dykker i smoking. Satt på spissen, men regner med du skjønner hva jeg mener;)

• Liker
Reaksjoner: andres
Flotte greier Thomas. Tommel opp. Men jeg syns du skal beholde SD´n og la meg overta den fæle BP´n for en liten symbolsk sum. Det er mulig jeg har en hatt med fjær hvis det er det som skal til for å få til en kjapp handel.
Hahaha, sjelden jeg er så fornøyd med et impulskjøp! Men du kan jo ta sd'n?;)

Om jeg er helt enig med leatherman-sammenligningen er jeg litt usikker på. Men den minner meg litt for mye om en speedmaster-lenke, og den har jeg aldri vært fan av. Mye mulig at inntrykket mitt hadde endret seg om jeg fikk prøve den, Blanpain er jo kjent for å lage knallbra lenker :)

Kan hende jeg var litt kjapp på avtrekkeren med sammenlikningen, men er i mine amatørøyne en viss likhet... Føltes i hvert fall slik ut på armen :p

Når det blir min tur til å ha en Blancpain så går jeg nok for canvas ;)

Blancpain-Fifty-Fathoms-Bathyscaphe-flyback-Chronograph-21.jpg

Leatherman-Tread-Multi-Tool-Bracelet.jpg

Kongetråd.
Her duger det ikke med en stusselig "like".
Takk for at du deler kunnskapen.:)