UR
Rolex Sea-Dweller 4000 (116600) - Keramisk bezel
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny hos Lervik 29.07.15 av meg (kun 1 eier), så her kan du forsikre trygt og sprade gjennom tollen med klokka på armen mens du smiler til tollbetjentene!
TEKNISK TILSTAND
Fungerer helt utmerket!
KOSMETISK TILSTAND
Noen hairlines, og disse er forsøkt tatt bilde av så godt det går. En overflatisk ripe på ene lugsen (ses på bildene), og selvsagt noen uungåelige på foldespenna. Aldri vært polert eller fikset på! Alt i alt meget pen!!
BOKS OG PAPIRER
Kommer 100% komplett! Her får du grønn tag (5 års garanti), inner og ytterboks samt papirer! Alt som fulgte med da klokka var ny!
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Nypris på denne er vel småpene 92.000,-, så vi legger denne ut til 76.000,-! Skambud og mer seriøse bud mottas på PM!
Må på ingen måte selge, så dropp de HELT latterligste budene 
KUN forskuddsbetaling godtas uansett leveringsmåte. Levering av klokka kan skje i Oslo-området eller ved EON.
BYTTE/DELBETALING
- Rolex Datejust II med Fluted Bezel av nyere dato og alt av dokumentasjon!
Ingen andre klokker er aktuelle for bytte pr. nå!
RETUR
For å gi trygghet til kjøper: Ved EON gir jeg kjøper mulighet til å inspisere klokka. Om du ikke er fornøyd med tilstanden kan du sende i retur mot betaling av porto (begge veier) om retur skjer umiddelbart.
REFERANSER
Jeg har flere GG-referanser på forumet og tenker å fortsette med det!
DIVERSE
Forbeholder meg retten til å trekke denne!
Rolex Sea-Dweller 4000 (116600) - Keramisk bezel
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny hos Lervik 29.07.15 av meg (kun 1 eier), så her kan du forsikre trygt og sprade gjennom tollen med klokka på armen mens du smiler til tollbetjentene!
TEKNISK TILSTAND
Fungerer helt utmerket!
KOSMETISK TILSTAND
Noen hairlines, og disse er forsøkt tatt bilde av så godt det går. En overflatisk ripe på ene lugsen (ses på bildene), og selvsagt noen uungåelige på foldespenna. Aldri vært polert eller fikset på! Alt i alt meget pen!!
BOKS OG PAPIRER
Kommer 100% komplett! Her får du grønn tag (5 års garanti), inner og ytterboks samt papirer! Alt som fulgte med da klokka var ny!
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Nypris på denne er vel småpene 92.000,-, så vi legger denne ut til 76.000,-! Skambud og mer seriøse bud mottas på PM!
KUN forskuddsbetaling godtas uansett leveringsmåte. Levering av klokka kan skje i Oslo-området eller ved EON.
BYTTE/DELBETALING
- Rolex Datejust II med Fluted Bezel av nyere dato og alt av dokumentasjon!
Ingen andre klokker er aktuelle for bytte pr. nå!
RETUR
For å gi trygghet til kjøper: Ved EON gir jeg kjøper mulighet til å inspisere klokka. Om du ikke er fornøyd med tilstanden kan du sende i retur mot betaling av porto (begge veier) om retur skjer umiddelbart.
REFERANSER
Jeg har flere GG-referanser på forumet og tenker å fortsette med det!
DIVERSE
Forbeholder meg retten til å trekke denne!

Redigert: