Solgt Rolex Sea-Dweller 4000 (116600) - Norsk 2014

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Sted
Asker
Hei.

Vet ikke om dette putter meg i kategorien "gal", siden jeg nå legger denne ut på markedet, omtrent samtidig som jeg har laget en tråd med unbox", men i så fall er jeg forhåpentligvis ikke alene her på TS i den kategorien.

Klokken kom inn til meg i dag tidlig, etter en hyggelig handel med GG på forumet. Da klokken kom, så hadde jeg ingen plan for om jeg skulle beholde det, eller om det skulle selges med en gang. Jeg er fortsatt ikke helt sikker - men det er så mange klokker jeg har lyst til å prøve fremover på kort tid, for å finne ut hvilket jeg virkelig ønsker å ha som "daily beater". Jeg VET at det antakelig ikke er noen som slår denne til det formålet - og kanskje jeg havner tilbake på denne, dersom den selges. Men det handler også om følelser...

Dette er den nye Rolex Sea-Dweller 4000 (116600) som Rolex presenterte på Baselworld i år. Altså, SD-C. Jeg antar at jeg ikke trenger å presentere noe mer for dere om denne klokken - men jeg leser på diverse forum rundt om at denne skal ha det beste fra to verdener, altså fra Sub og Deepsea (jeg har ikke hatt noen av dem).

Klokken er kjøpt ny i Norge hos Urmaker Lian i Trondheim i juli 2014. Alt av tilbehør følger selvsagt med.

Jeg prøver derfor å legge ut denne for salg til 64K.

Kontakt på PM. Ønsker helst f2f i området Drammen, Asker, Bærum, Oslo - men kan sendes mot forhåndsbetaling.

Det er også lov å komme med bytteforslag!

Redigert: