Rolex - Omega??

Siden dette sporer av med bilmerker så må jeg vell velge en klokke som står i stil med BMW, da det er det som står parkert i garasjen...
 
Har du en BMW, som for øvrig er et dannet merke... dropp sammenligningen opp mot klokke, det funker ikke. Omega eller Rolex ? Begge leverer kvalitet, begge er til å stole på, Rolex holder seg bedre i pris, gå for magefølelsen og kjøp det som du tror du blir mest fornøyd med. Akkurat som å handle bil.
Tom
 
Synes selv det er vanskelig å sette merker opp mot verandre, selv om de forsåvidt gjør det samme; lager ur som viser tiden.

Smaken er som baken, den er delt (og hos noen stinker den). Er veldig glad i Omega selv, men nå har jeg aldri eid en Rolex heller. Har dog hatt noen på hånden, og må si jeg liker noen av modellene deres godt. Det beste er nok å prøve selv, kjenne litt på hva som føles best.

For min del, dersom jeg bare kunne valgt ett merke for resten av livet ville jeg nok valgt Omega (i et valg mellom Omega og Rolex). Det er dog ingen fasit.
 
Nei vel, men det koker ned til hva du liker uansett. Her er det akkurat som å kjøpe bil, noen liker Toyota - noen liker BMW. Personlig gir jeg F.. i hva kona liker og leser meg opp på hva som passer meg, kjøper dette. Just M2C.
Tom
 
Herlige diskusjoner her.
Jeg husker dessverre ikke ditt første innlegg når jeg skriver dette. Det jeg vil si er at kjøp klokke etter følelser og pengepung. Ergo en klokke du har lyst på og har råd til.
Omega eller Rolex, det bestemmer du!

Skille.

Ikke helt enig med at Omega kan sammenlignes med er VAG-produkt, da Omega er lagt mindre inne til reperasjon
 
Herlige diskusjoner her.
Jeg husker dessverre ikke ditt første innlegg når jeg skriver dette. Det jeg vil si er at kjøp klokke etter følelser og pengepung. Ergo en klokke du har lyst på og har råd til.
Omega eller Rolex, det bestemmer du!

Skille.

Ikke helt enig med at Omega kan sammenlignes med er VAG-produkt, da Omega er lagt mindre inne til reperasjon

Med feil utgave av 2500 verket er jeg ganske sikker på at de første eierene ville si det er helt komperativt ;)
 
Synes selv det er vanskelig å sette merker opp mot verandre, selv om de forsåvidt gjør det samme; lager ur som viser tiden.

Smaken er som baken, den er delt (og hos noen stinker den). Er veldig glad i Omega selv, men nå har jeg aldri eid en Rolex heller. Har dog hatt noen på hånden, og må si jeg liker noen av modellene deres godt. Det beste er nok å prøve selv, kjenne litt på hva som føles best.

For min del, dersom jeg bare kunne valgt ett merke for resten av livet ville jeg nok valgt Omega (i et valg mellom Omega og Rolex). Det er dog ingen fasit.

Siterer meg selv siden jeg solgte min Omega for å finansiere nytt ur. Har ikke muligheten for å ha mange dyre ur liggende, så blir gjerne med ett dyrt ur. Og som jeg skrev, det finnes ingen fasit, for nå har jeg bestilt Rolex. :)