Rolex og størrelse på boksene

TimeFactor

Støttemedlem
Medlem
17. mars 2014
Innlegg
664
Sted
Oslo
Er det noen her som har kjøpt en nyere stål-Rolex hos en AD, som ble levert i noe annet enn en liten boks?

Kikker på diverse 16610LV i EU og noen av de selges som fullset, men med en medium boks. Ut fra hva jeg leser rundt på andre forum, så skal boksen være av den minste sorten for stålur. Dog er det noen som mener det er / var opp til AD å velge boks til uret.

Jeg kommer til å blø kraftig for dette spikerstålet og da vil jeg ikke ende opp med en fullset som et puslet sammen i ettertid.

Er det noen her på berget som har kjennskap til dette?
 
Hmmm.
Skal hente boksene mine og ta et bilde.
Har bokser for både gull og stålmodeller.
Men, det får bli imorgen. Natta.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Supert, det hadde vært flott :)

Glemte å skrive det, men det er ur fra perioden 2005-2007 jeg kikker på, så de nye boksene altså.
 
Hvilket årstall snakker vi om? Vis oss bilde av boksen som følger med.
 
Det er en 2006

7963783E-394A-449F-8871-2CBDAE2846D4_zpsgdchqgnq.jpg
 
Redigert:
Utover gull og TT leveres 16600 i M-boks.

Finnes en superstor boks også, leveres vel primært til de mest harry Rolexene.
IMG_7562.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: TimeFactor
Jeg har hatt tre LV'er og de ble levert med liten boks som den på bildet mitt over.
 
Takk for bildene @UJU og @Genta

Den beste hadde selvfølgelig vært at den ble levert med en liten boks, men det virker som det er litt variasjoner ute og går, siden @TomB fikk en 16610 med medium boks.
 
Jeg har fått en Explorer 1 i medium boks og i fjor en OP 36mm i liten boks. Begge hadde modell og serienummer på den hvite pappen rundt den grønne boksen. Vil tro de da kommer sånn frå Rolex men det vet nok noen andre bedre