Hver skurk sin høne. God plan! :)
JoLu Medlem 8. april 2008 Innlegg 1.469 Sted Kirkenes 11. juni 2011 #16 Hver skurk sin høne. God plan!
J jayeff Guest 11. juni 2011 #17 Hopalong skrev: Jeg tar heller med meg den rabiate domina-hønen min... Klikk for å utvide... Er det så lurt å ta med fruen på GTG?
Hopalong skrev: Jeg tar heller med meg den rabiate domina-hønen min... Klikk for å utvide... Er det så lurt å ta med fruen på GTG?
Hopalong Støttemedlem Medlem 16. juni 2009 Innlegg 2.978 Sted Cockaigne 12. juni 2011 #18 jayeff skrev: Er det så lurt å ta med fruen på GTG? Klikk for å utvide... Riktignok kan hun være dominerende, men heldigvis sjelden mannevond, og sinnsforvirret kun i diskusjoner om hvor få klokker man egentlig trenger.
jayeff skrev: Er det så lurt å ta med fruen på GTG? Klikk for å utvide... Riktignok kan hun være dominerende, men heldigvis sjelden mannevond, og sinnsforvirret kun i diskusjoner om hvor få klokker man egentlig trenger.
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 13. juni 2011 #19 Hopalong skrev: Riktignok kan hun være dominerende, men heldigvis sjelden mannevond, og sinnsforvirret kun i diskusjoner om hvor få klokker man egentlig trenger. Klikk for å utvide... Du mener vel hvor MANGE? :0
Hopalong skrev: Riktignok kan hun være dominerende, men heldigvis sjelden mannevond, og sinnsforvirret kun i diskusjoner om hvor få klokker man egentlig trenger. Klikk for å utvide... Du mener vel hvor MANGE? :0