Rolex GMT Pepsi/Coke

Jeg tror ihvertfall fortsatt på det jeg skrev ovenfor:)
Hvis en inkludering av sort insert gir 10´mer, blir det bra butikk å komplettere med et slik -
som man får kjøpt brukt for en tusenlapp eller to...;)

Enig med du. Uten at jeg sier at @Rød sin observasjon er feil. Kanskje du får solgt en Pepsi litt raskere, og med flere insert (og de to lenketypene) enda raskere hvis priset innenfor rimelighetens grenser. Personlig vil jeg heller se etter tilstanden, siste service og evt hvor komplett pakken er sammen med prisen selvfølgelig.
Ut fra det jeg har sett/oppfattet de årene jeg har vært her så gir ikke en hangtag en slik prispremium for 16710. Og hvis et insert som koster mindre enn en tusenlapp, original og ny hos norsk ad levert i postkassen ila mindre enn 2 arbeidsdager, gir premium på 10' spenn så skal jeg kjøpe inn også den tredje og original jubilee i tillegg :)

Etter min mening (og dette har vært diskutert tidl også på flere forum), på 16710 kan man skifte mellom de 3 insertene uten at det har betydning for "originaliteten". Dette er også det som gjør at jeg er veldig glad i denne modellen. Tar vi med oss mulighet til å bytte mellom to lenketyper så får vi 6 rimelig forskjellige modeller med et og samme ur :)

• Liker
Reaksjoner: Kjors
Hadde betalt aller mest for en Pepsi fra USA ad hvor papirene bekreftet at den var solgt som Pepsi originalt. Lett 5k mer. 10 mer begynner å svi men hvem vet

Se der ja, I stand corrected :)
Vel da fikk vi bekreftet markedets lover :)

Nå må man ta med i regnestykket følgende: Få alle Inserts og påse at alle er originale. Det er ikke like enkelt for alle - så det å si at det er bare å kjøpe ... og bytte ut ... er lettere å si en gjøre

• Liker
Reaksjoner: Rød
Å betale 5-10K mer for en Pepsi GMT enn for en GMT med sort bezel, men ellers alt annet likt (dvs. tilstand, papirer etc.) er fullstendig irrasjonelt i min bok. Armbåndsur er i utgangspunktet en tungforklart hobby, men det får være grenser.

• Liker
Reaksjoner: Kjors og Dado
Å betale 5-10K mer for en Pepsi GMT enn for en GMT med sort bezel, men ellers alt annet likt (dvs. tilstand, papirer etc.) er fullstendig irrasjonelt i min bok. Armbåndsur er i utgangspunktet en tungforklart hobby, men det får være grenser.
Din eller min bok er ikke fasiten for andres ønsker.
Personlig hadde jeg betalt 10++ for Root Beer kontra Sort/Pepsi/Coke. Mange hadde tenkt motsatt.

For all del @Loevhagen, men så vanskelig er det da heller ikke. En tlf til en velkjent ad og litt hjelp til første bytte eller at man følger instruks på nett så sparer man 5-10' i følge det @Rød sier prisforskjellen er mellom Pepsi/cola og sort bezel gmt.

Som @xe3l sier, det får være grenser...

Din eller min bok er ikke fasiten for andres ønsker.
Personlig hadde jeg betalt 10++ for Root Beer kontra Sort/Pepsi/Coke. Mange hadde tenkt motsatt.

Helt enig, hvis noen er villig å betale 5-10k mer for den ene enn den andre bezelfargen (alt annet likt) så må de jo få lov til det :)

• Liker
Reaksjoner: Rød